AndroidHealthClinic

inspuiten...

rotator

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
gisteren mijn injectie van deca gezet,trok de naald uit mijn bil en de deca kwam terug uit mijn bil gelopen samen met wat bloed?!(niet helemaal,kleine hoeveelheid ,maar dit is toch iets wat je wil voorkomen...)Hoe kan dit?Heb dit nooit eerder meegemaakt.

rotator zei:
gisteren mijn injectie van deca gezet,trok de naald uit mijn bil en de deca kwam terug uit mijn bil gelopen samen met wat bloed?!(niet helemaal,kleine hoeveelheid ,maar dit is toch iets wat je wil voorkomen...)Hoe kan dit?Heb dit nooit eerder meegemaakt.
je zou voordat je de naald erinzet even de huid wat op zij kunnen trekken zodra je de naald er uit haald gaat de huid mooi over het gaatje heen ;)

aspireer je wel ? of je hebt gewoon door een oppervlakkig adertje geprikt.

fitnessboy18 zei:
je zou voordat je de naald erinzet even de huid wat op zij kunnen trekken zodra je de naald er uit haald gaat de huid mooi over het gaatje heen ;)
ja doe ik ook altijd...anders wilt er idaad wel eens bloed / goodie terugkomen...

Wat fitnessboy aanraadt plus, wanneer je klaar bent met spuiten. Heel ff wachten met de naald eruit te halen. Kan ook wat helpen.

bloedvaatje geraakt zo te zien...daarom ook aspireren gab;)

Heb een al een aantal keer een pracht van een fontein uit mijn lijf zien spuiten

JuggerNaut zei:
Heb een al een aantal keer een pracht van een fontein uit mijn lijf zien spuiten

Yo Jugger, maak de volgende keer eens fotoos hiervan.
J kan ze dan in een sticky zetten met als titel ''zo moet het dus niet''.
Zou een grote bijdrage aan het board zijn bro!

rustig aan

rotator zei:

Bij het injecteren verhoog je de druk doordat de vloeistof zich niet direct verspreid in de spier. Dus heel langzaam aan duwen zodat de vloistof zich meer verspreid en er zo min mogelijk druk ontstaat. Want wanneer de druk van de vloeistof hoger is dan de rest zoekt het zijn weg naar buiten via het gat wat de naald achterlaat. De huid iets op zij schuiven , prikken en loslaten wanneer de naald eruit is kan wel eens helpen. Lagen huid schuiven dan weer in oorspronkelijke positie en sluiten het gat af.
door de spuit in warm water te weken wil hij wel eens wat soepeler spuiten en voorkom je schokkende bewegingen.
Dus soepel en langzaam (verpleegkundige van beroep)
De spier waarin je spuit zoveel mogelijk ontspannen. Omdat de bil lastig is bij jezelf kun je ook in je bovenbeen of schouderspier spuiten. Hier bevinden zich wel meer aderen dus weet wat je doet.

• Topic Starter Topic Starter
ok,bedankt voor reacties,ga er volgende keer zeker opletten

Terug
Naar boven