MuscleMeat

installeren pc game - crack etc.

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
279
Ik heb deze week het spel pro evolutions soccer 5 gedownload uit het downloadtopic van deze site via rapidshare.
Nu zit er een crack bij en ik weet dat je daar nog iets mee moet doen, maar ik ben echt een leek op dit gebied. weet iemand hoe ik dit spel kan installeren?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als ik crack open

dan krijg ik deze melding

iemand een idee hoe ik dit aan moet pakken?

Extract de crack naar de hoofdmap waar PES5 is geinstalleerd (bv. C:\Program Files\Konami\PES5) en normaal gezien zal hij dan vragen of het bestand moet worden overschreven en dan klik je op 'ja'

EDIT: wel eerst het spel extracten naar bureaublad ofzo en eerst installeren wel te verstaan....

• Topic Starter Topic Starter
hm, het lukt niet hoor. :mad: ???

Ok,2nd try....

Je opent het RAR bestand van PES5

=>extract alles in een map naar Bureaublad
=>open de map en klik op setup.exe
=>installatie volgt normalerwijze

open het RAR bestand met de crack...
=>extract naar Bureaublad
=>selecteer het bestand
=>rechtermuisklik
=>kopieren

ga nu naar de doelmap van PES5 (normaal gezien C:\Program Files\Konami\PES5)
=>rechtermuisklik
=>plakken

normaal gezien zou hij vragen of het bestand moet worden overschreven en klik op 'ja'

en dan klik je op .exe bestand en normaal zou het moeten opstarten dan....

k*t nu klopt er echt niets meer van :mad:

moest je nu eens zeggen WAT er niet klopt :rolleyes:

Computer noobs verdienen geen gecrackte games!! :P

1. ik extract het bestand rld-pes5.iso to the specified folder - nou dan klik op bureaublad.
dan krijg ik dus tig van die bestandjes op mn bureaublad.

setup.exe staat er niet tussen en als ik die grijze derde van boven (de rechtse rij) neem dan gaat ie opstarten en eindig ik bij de registratie code.

als ik de crack extract naar het bureaublad wordt aangegeven dat het bestand al bestaat.

Heb je al eens op dat icoontje pro evolution soccer 5 geklikt?

Kerel je moet het IN een map op je bureaublad uitpakken, niet op je bureaublad gek! Lol. Nou staat het in die map dan installeer je het en zet het je ergens op je harde schijf. En dan zet je die crack dus in de map van je game, dan vraagt hij of je wilt overschrijven en dan moet het werken.

hm heb dus zo'n map aangemaakt al de icoontjes er in gezet toen pes5.exe bestand extract to specified folder (map op het bureaublad dus)
kreeg ik deze melding:

geklikt op Yes..

maar er gebeurt niets en ik nog nog steeds niets doen dan.

ik kan die crack dus niet naar die map krijgen om hem dan te kopieren en te plakken in de map c: program files ..

Rechtermuisklik op die 'reloaded' file, openen met notepad, daar staat de serial en verdere instructies in.

welke reloaded file ???

edit: ah natuurlijk..

Laatst bewerkt:

Die "reloaded" file, moet je openen met wordpad, en dan zie je wat je moet doen.

oke thx.

1. Unrar.
2. Burn or mount with daemon tools.
3. Install the game, when prompted for a serial enter the following: nxud-pacv-em2x-kpc9-6ayu
4. Copy the cracked executable from the /Crack folder on the DVD to your installation directory.
5. Play the game.

wat betekent stap 2 dan?

Download eerst es Daemon Tools (van download.com bv), dat wijst zichzelf wel uit dan.

hm vreemd programma installeert zich wel, moet dan opnieuw opstarten maar ik kan dan wel op het icoontje klikken maar het programma verschijnt niet ???

Na het installeren van Daemon Tools meldt Windows dat er nieuwe hardware werd gevonden. Het besturingssysteem verwijst hiermee naar de virtuele drive, die voor Windows overkomt als een reëel stuk randapparatuur.

deze melding krijg ik dus ook niet.

Terug
Naar boven