MuscleMeat

installeren pc game - crack etc.

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
279
Ik heb deze week het spel pro evolutions soccer 5 gedownload uit het downloadtopic van deze site via rapidshare.
Nu zit er een crack bij en ik weet dat je daar nog iets mee moet doen, maar ik ben echt een leek op dit gebied. weet iemand hoe ik dit spel kan installeren?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als ik crack open

dan krijg ik deze melding

iemand een idee hoe ik dit aan moet pakken?

Extract de crack naar de hoofdmap waar PES5 is geinstalleerd (bv. C:\Program Files\Konami\PES5) en normaal gezien zal hij dan vragen of het bestand moet worden overschreven en dan klik je op 'ja'

EDIT: wel eerst het spel extracten naar bureaublad ofzo en eerst installeren wel te verstaan....

• Topic Starter Topic Starter
hm, het lukt niet hoor. :mad: ???

Ok,2nd try....

Je opent het RAR bestand van PES5

=>extract alles in een map naar Bureaublad
=>open de map en klik op setup.exe
=>installatie volgt normalerwijze

open het RAR bestand met de crack...
=>extract naar Bureaublad
=>selecteer het bestand
=>rechtermuisklik
=>kopieren

ga nu naar de doelmap van PES5 (normaal gezien C:\Program Files\Konami\PES5)
=>rechtermuisklik
=>plakken

normaal gezien zou hij vragen of het bestand moet worden overschreven en klik op 'ja'

en dan klik je op .exe bestand en normaal zou het moeten opstarten dan....

k*t nu klopt er echt niets meer van :mad:

moest je nu eens zeggen WAT er niet klopt :rolleyes:

Computer noobs verdienen geen gecrackte games!! :P

1. ik extract het bestand rld-pes5.iso to the specified folder - nou dan klik op bureaublad.
dan krijg ik dus tig van die bestandjes op mn bureaublad.

setup.exe staat er niet tussen en als ik die grijze derde van boven (de rechtse rij) neem dan gaat ie opstarten en eindig ik bij de registratie code.

als ik de crack extract naar het bureaublad wordt aangegeven dat het bestand al bestaat.