MuscleMeat

Insuline ,im / subq

Ano_91_34

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
84
Lengte
1m86
Massa
110kg
Vetpercentage
17%
Ik lees veel over IM en andere weer Sub met hun beweringen , wie heeft beide geprobeerd en wat is precies de + van dat gene.

Er wordt gedebatteerd over de opnamesnelheid tussen beide. Als échte diabetici het subq injecteren dan denk ik persoonlijk dat het verschil tss beide zo verwaarloosbaar is dat ik er zelf niet zou over piekeren.

Hgh (geen idee over slin) kan wel IV worden geïnjecteerd voor snellere opname en kortere pieken.

Corrigeer me als ik fout ben.

Ja ik merkte ook weinig verschil.
Merk uberhaupt vrij weinig want ik eet erg op safe (redelijk veel carbs) en merk alleen dat ik erg moe wordt na me inject en maaltijd.

Ligt eraan waar je subq zet. Subq buik is bijv sneller dan subq been, hetgeen weer sneller is dan subq bil.

Eenieder zet subq in de buik en aangezien je wel een ongelofelijke dwaas moet zijn om slin te zetten bij hoog %, maakt subq of im weinig verschil.

• Topic Starter Topic Starter
Ligt eraan waar je subq zet. Subq buik is bijv sneller dan subq been, hetgeen weer sneller is dan subq bil.

Eenieder zet subq in de buik en aangezien je wel een ongelofelijke dwaas moet zijn om slin te zetten bij hoog %, maakt subq of im weinig verschil.
Kun je dit uitleggen ?
Ben van plan het te gaan runnen op 16% binnekort subq buik regio.

Neem je het only of icm een gelijktijdige HGH-shot?

Bij Slin-only maken alle extra carbs of vetten an sich je dik. Als je vet% te hoog is herken je dat niet zo gemakkelijk als dat je droog bent (8%) en als je vet% te hoog is ruïneert het gelijk je fysiek.

Logisch toch?

• Topic Starter Topic Starter
Bij Slin-only maken alle extra carbs of vetten an sich je dik. Als je vet% te hoog is herken je dat niet zo gemakkelijk als dat je droog bent (8%) en als je vet% te hoog is ruïneert het gelijk je fysiek.

Logisch toch?
Tuurlijik , dacht dat je doelde op een ander effect dat slin had op een hoger vp waar ik niet bekent mee ben.
off season = off season :D

Terug
Naar boven