MuscleMeat

insuline

theDOGFATHER

Cool Novice
Waardering
0
hey ik heb een vraag
zijn er hier jongens die tijdens hun kuur,,,of permanent insuline injecteren
en welke soorten gebruiken jullie dan,,,hoeveel E ze zetten,,,en natuurlijk de belangrijkste vraag(voor mij)
wat zijn de resultaten daarvan geweest?

nu gebruik ikzelf novorapid,,,
maar ik hoor hier en daar hele andere soorten/merken rondgaan.

grtzzz iwan"

kijk eens in mijn log zou ik zeggen.. en permanent insuline gebruiken? onverstandig denk ik :)

Novorapid is toch net wat anders als Humalog (novo even snel maar werkt langer door) volgens mij.. Humalog is gewoon het beste.

Beetje offtopic maar vraag me dit al een tijdje af. Hebben Humalog etc.. ook nut voor diabetes patienten of word die alleen maar gemaakt voor BB'rs??

lijkt me erg sterk dat lilly producten voor bodybuilders gaat zitten maken ;) is juist erg veel gebruikt door diabetici omdat het een erg gelijke werking heeft als de lichaamseigen insuline.. en bij maaltijden dus voor een soortgelijk effect zorgt.. net alsof de diabeet geen diabeet meer is ;)

• Topic Starter Topic Starter
humalog komt overeen met novolog (andere fabrikant) en dat wordt weer verkocht als zijnde novorapid in Nederland.

tenzij je diabetes hebt uiteraard.
dat heb ik ook,,,vandaar dat ik benieuwd was naar mensen die insuline spuiten,,en de welke,,,en vooral,,,de resultaten,,,
want nu zie ik alleen iemand zeggen,welke soorten er zijn
maar niet de results ervan.

ik ben zelf van de actrapid over gegaan naar novorapid van novo nordisk sinds vorig jaar
en sinds ik 2 e xtra erbij spuit per maaltijd,vliegen de kilo's er aan..

en zag ook dat er mixtard 30/70 gebruikt werd,,,maar dat is 70% langwerkend
en maar 30 % om de maaltijden op te vangen.
mixtard 30/70 is ook een oude achterhaalde insuline die bijna nooit meer gebruikt word,,maar vervangen wordt door novorapid/actrapid(kortwerkend voor de maaltijd op vangen),,,EN lantus/insulatar,die over de gehele dag 18/24 uur je suiker op peil houd.

vandaar dat ik wilde weten wat de mensen gebruiken en de results van hun.

en aangezien ik hier ook niet over prijzen mag praten...
zeg ik maar nix

Terug
Naar boven