Ciko
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
wat is hier de verschil tussen deze twee proccesoren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is hier de verschil tussen deze twee proccesoren

ik ga denk ik een pctje halen
die van aldi die op 28 november komt die heeft intel dual core, maar mischien bouw ik een zelf met quad core
pc van aldi zieter zo uit
intel core 2 due met viiv technology cpu
2 gb ram
500 gig hdd
nvidia geforce 8600 gs 256 ddr videokaart
8 keer usb 2.0 aansluitingen
dvd writer
als je een licentie koopt voor al de software dat je erbij krijgt, voor een goedkopere prijs?Niet halen, een pc zelf samenstellen ben je goedkoper uit en je hebt dan zeker goede a-merken. Moederbord, voeding, geheugen word bij die pc's vaak op bespaard of is slecht en je kunt er weinig aan veranderen. Of je kunt voor dezelfde prijs een snellere samenstellen, hoe duur moet mag ie worden, ik stel wel een leuke die sneller als die is samen![]()
Niet halen, een pc zelf samenstellen ben je goedkoper uit en je hebt dan zeker goede a-merken. Moederbord, voeding, geheugen word bij die pc's vaak op bespaard of is slecht en je kunt er weinig aan veranderen. Of je kunt voor dezelfde prijs een snellere samenstellen, hoe duur moet mag ie worden, ik stel wel een leuke die sneller als die is samen![]()
600 euro, met of zonder OS ?
En wil je dan XP of Vista![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik zou alleen een e6600 dual core pakken en dan een 8800gt videokaart. Dan is je pc gelijk nog een stuk sneller, voor games iedergeval.