MuscleMeat

Internet abonnement voor sporadisch gebruik

wazzup

Gargantuan Beast
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.446
Lengte
1m89
Heeft iemand nog een suggestie voor een (goedkoop) internet abonnement voor sporadisch gebruik. Mijn schoonmoeder van boven de 70 moet op het internet en ik verwacht dat ze er niet meer dan een uur per week op zal spenderen, dus 20 euro in de maand lijkt me iets te veel van het goede. (en niemand van haar buren blijkt draadloos internet te hebben heb ik al gecheckt)

Heeft iemand nog een suggestie voor een (goedkoop) internet abonnement voor sporadisch gebruik. Mijn schoonmoeder van boven de 70 moet op het internet en ik verwacht dat ze er niet meer dan een uur per week op zal spenderen, dus 20 euro in de maand lijkt me iets te veel van het goede. (en niemand van haar buren blijkt draadloos internet te hebben heb ik al gecheckt)

OMG, je weet dat dit strafbaar is he!
Straks Granny in jail :roflol:
Volgens mij is 20 euro al een vrij laag tarief ;)

• Topic Starter Topic Starter
OMG, je weet dat dit strafbaar is he!
Straks Granny in jail :roflol:

niet als je het lief vraagt (en toetemming krijgt)

Trouwens, het is een harde tante, die red zich wel in jail (en waarschijnlijk hebben ze daar wel een breedbandverbinding:))

Volgens mij is 20 euro al een vrij laag tarief ;)

Ik hoopte op een per gebruik abo inplaaats van een vaste prijs. Ik meende dat je ADSL ook per minuut kon krijgen.

Ik zou gewoon een inbelverbinding regelen, dat is volledig gratis en heb je alleen telefoonkosten.
Bovendien heb je dan geen miserie als je moet stoppen omdat ze het toch niet gebruikt.

totdat ze opeens de fun van het downloaden heeft ontdekt....

of tube8

• Topic Starter Topic Starter
Tele2 heeft wel voordelig internet daar is 19.95 het voordeligste pakket.

je kunt tegenwoordig al voor 6,95 internet abonnementen afsluiten. dan heb je gewoon een 2mbit verbinding ofzo.

Terug
Naar boven