AndroidHealthClinic

Internet adapter/ Homeplug adapter

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Ik zit op mijn zolder (1 beton verdieping 1, houtenvloer) en heb draadloos internet nu. Heb een linksys usb stick in mijn flaptop en beneden staat de ontvanger doorgelinkt aan een ander kastje (joost mag weten waarom, maar dat moet zo blijven; pa en ma ;)

Nu is mijn internet erg slap en onstabiel en traag. Wat kan dit betekenen voor mij zie link;

http://www.informatique.nl/556342

zorg ervoor dat er geen niet zoveel andere apparaten bij je router staan of kabels ervoor ofzo

• Topic Starter Topic Starter
Het is heel simpel; ik moet doro 2 verdiepingen heen en heb redelijk tot slecht ontavngst.

Ik snap geen reet van dat intenet gebeuren; omdat er steeds meer en meer technieken, apparaten,oplssoingen en weet ik veel wat meer bijkomen.

Ik heb een lynsys w 52G (of zoiets) benden staat naast het hoofdintrenet stationetje. Mijn draadlozen router zit met een intrenet kabeltje aan de hoofdinternet router. En dat signaal zou dan door 2 verdiepingen heen moeten.
Wat niet fatsoenlijk lukt.

Mijn vraag hoe werkt dergelijk verhaal zie linkie? snap er allemaal geen reet meer van.

Het is heel simpel; ik moet doro 2 verdiepingen heen en heb redelijk tot slecht ontavngst.

Ik snap geen reet van dat intenet gebeuren; omdat er steeds meer en meer technieken, apparaten,oplssoingen en weet ik veel wat meer bijkomen.

Ik heb een lynsys w 52G (of zoiets) benden staat naast het hoofdintrenet stationetje. Mijn draadlozen router zit met een intrenet kabeltje aan de hoofdinternet router. En dat signaal zou dan door 2 verdiepingen heen moeten.
Wat niet fatsoenlijk lukt.

Mijn vraag hoe werkt dergelijk verhaal zie linkie? snap er allemaal geen reet meer van.

Meerdere mogelijkheden:
-Je zou er eventueel een router tussen kunnen zetten;
-Via het stopcontact werken, zijn sets voor, geen ervaring mee;
-Gewoon kabel gebruiken (van beneden naar boven).

Terug
Naar boven