AndroidHealthClinic

internet doet het ene keer wel, andere keer niet.

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
359
ok ik heb een duidelijke probleem wat al een tijdje speelt en nu begint het me toch behoorlijk te irriteren.

ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar doe me best.

ik draai dus firefox (wat trouwens niks zegt want het probleem heb ik ook bij Explorer en safari)

maargoed, het probleem is dus, als ik een tijdje zit te surfen op het web, dan gaat het in het begin altijd goed.
maar na 10 min surfen gaat mijn internet opeens hartstikke traag en duurt het wel 5 min voordat hij de pagina opgeladen heeft.

die traagheid duurt dan weer ongeveer 10 min en daarna komt mijn internet weer op normale snelheid.
dan kan ik weer 10 min lekker internetten en gaan ie weer extreem traag. en krijg ik steeds de melding dat het laden het telang duurt.

kan iemand mij vertellen hoe ik hier vanaf kom?
word er grazy van :mad:

• Topic Starter Topic Starter
eeh, denk het niet. we hebben 2 computers aan 1 modem staan. en de mijne alleen heeft er last van en de ander niet.

het is dat alleen jouw pc het heeft, anders zou ik zeggen, kapotte router.
klinkt een beetje als een probleem wat ik heb gehad.
als ik 20-30 websites geopend had, werd internet heel traag, en moest ik de modem resetten, en dan deed hij het weer ff.

Draadloos verbonden of met een kabel?
in geval van kabel, probeer eens een andere poort, of als je even een andere router op de kop kunt tikken om te testen, andere router aansluiten.

• Topic Starter Topic Starter
kabel idd.
ik zal eens wat proberen...

1. Reset Modem
2. Nieuwe Kabel
3. Nieuwe Modem
4. Kan fout in windows zijn, dus windows disk erin en repairen maar;).

Terug
Naar boven