AndroidHealthClinic

Internet Explorer 8 problemen

Rakward

Born to lose. Live to win
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
58
Lengte
1m68
Massa
86kg
Gisteren update gedaan naar IE8, nu heb ik volgende problemen:
InternetExplorer8errors.jpg - 167579
als google niet tegoei werkt is er toch iets ferm mis, rechts is gewoon 404 pagina wat niet tegoei werkt

kzie nu ook nog juist dit:
InternetExplorer8errors2.jpg - 167580

Ksnap niet dat het linkse zoekvak wel tegoei wordt weergegeven en het rechtse niet.

Iemand die weet hoe je dit kan oplossen? Kdacht eerst dat het die compatibiliteitsweergavemodus was maar die staat niet aan bij deze websites ...

Gebruik Opera of Firefox.

Ik ben nu ook overgestapt naar firefox nadat IE8 veel problemen gaf en erg traag is.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, andere browser is eventueel een oplossing maar ben gewend aan IE en wil toch eerst proberen dit op te lossen.

Ja, andere browser is eventueel een oplossing maar ben gewend aan IE en wil toch eerst proberen dit op te lossen.

Gewend aan IE? Wat is het grote verschil dan? Gebruik Firefox nou maar gewoon, IE8 gaf bij mij precies dezelfde problemen, helemaal gek werd ik ervan, wat een bagger browser is het zeg, en dan te bedenken dat het nog van Microsoft is ook, schandalig gewoon.

wat is het probleem bij de eerste screenshot?
Het tweede is dat IE8 een andere manier van werken heeft en dat het niet volledig compatible is met vele sites. Hier kun je niets aan doen.

Het is al gezegd maar ter bevestiging: neem Firefox 3.5 ! lekker aanpassen aan je eigen smaak door alle add-ons :)

• Topic Starter Topic Starter
Heb juist Firefox gedownload, kijken of het wat is ...

ff wennen maar dat is met 2 uurtjes gedaan en dan zie je er alleen maar voordelen in

Terug
Naar boven