- Waardering
- 116
Ik probeer mijn zus haar laptop te fixen en haar internet explorer werkt niet. Ik wil firefox installeren, hoe moet ik dit nu doen zonder dat ik op internet explorer kan? Dat gaat toch niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeer mijn zus haar laptop te fixen en haar internet explorer werkt niet. Ik wil firefox installeren, hoe moet ik dit nu doen zonder dat ik op internet explorer kan? Dat gaat toch niet
Weet je wel zeker dat het probleem bij IE ligt, Akira? Wellicht werkt de verbinding gewoon niet correct. (probeer anders eens te pingen naar een willekeurige url)
Lees CoDs post eens, mss moet je een wep/wpa(2) sleutel opgeven, of wordt de netwerkkaart geweigerd door een mac filter, ff pingen dus.
Start > Programma's > BureauAccesoires > OpdrachtPrompt > ping google.comIk ken die nerd taal die jullie spreken niet, hou het een beetje simpel![]()
Ik ken die nerd taal die jullie spreken niet, hou het een beetje simpel![]()
Probeer eens je verbinding te herstellen van de browser via internet opties.Heb ik nu gedaan, schermpje is al weg voordat ik iets kan lezen. Maar msn en zo werkt, alleen internet niet.
Heb ik nu gedaan, schermpje is al weg voordat ik iets kan lezen. Maar msn en zo werkt, alleen internet niet.
Mss signaal alleen, check eerdere posts mbt mac filter en wep/wpa sleutel.Begrijp me niet verkeerd, ik zit momenteel draadloos te surfen op mijn eigen laptop, en haar laptop geeft ook aan dat er gewoon verbinding is, want ik kan daar zelfs op msn. Alleen werkt internet niet.
Mss signaal alleen, check eerdere posts mbt mac filter en wep/wpa sleutel.