MuscleMeat

Internet Explorer loopt steeds vast

S0m30n3

Ripped Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Me explorer loopt steeds vast. Hele tijd foutrapporten en dan sluit ie weer explorer af. Word er gek van, wat zou het probleem kunnen zijn?
En nee, ik ga geen firefox o.i.d. downloaden, explorer moet het ook gewoon doen vind ik :rolleyes:

Welke heb je?
Ik zou een andere versie van IE downloaden.
Ik had het bij IE6 op een gegeven moment meende dat mijn pc naar de gallemiezenwas, maar na een install van IE 7 eng. versie deed ie weer normaal.

gewoon de updates downloaden...

IEfix downloaden , winxp cd erin en iefix draaien

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb net deel 7, maar daar heeft ie het ook. Ik kreeg het volgens mij nadat ik Flashget geinstalleerd had, ik ga deze ff uninstallen en kijken wta ie dan doet.

ik had dat probleem ook nadat via een update IE7 was geinstalleerd

hij startte op, moest ff denken en sloot zich weer af.

maar na een x de compu herstarten was het eruit...

heb ook flashget geinstalleerd, en daar geeft ie bij mij geen problemen mee

firefox is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter

Maar ja als jij liever met een geit rijdt dan met een ferrari, dat moet je zelf bepalen

firefox is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter

Maar ja als jij liever met een geit rijdt dan met een ferrari, dat moet je zelf bepalen

Ik wil gewoon niet steeds allerlei programma's voor elk wissewasje hebben. 20 download programma's, 3 browsers, etc.. etc...
En ik kan gewoon surfen met ie, dus dan zie ik geen reden om firefox te installen.

Firefox en IE zuigen bigtime ... ik gebruik IE omdat Firefox de helft van de tijd niet fatsoenlijk werkt...

En alsj e met firefox wat wilt bekijken moet je eerst 8400 plugins downloaden voordat ie een beetje doet wat je wil. .. Neem bijvoorbeeld een Quicktime filmpje .. eerst gaat ie lopen zeuren dat ie een quicktime plugin moet hebben .. geef je em die .. gaat ie dan nog zeuren dat quicktime ook op je pc moet staan ...

Ie zeurt gewoon direct om het programma quicktime ipv eerst nog 1 of andere exotische plugin te moeten hebben

Probeer maar eens dan een quictime (mov bestand) af te spelen in ie. Die opent weer de media player en die zegt weer op zijn beurt dat ie die benodigde plugin niet heeft.
Nee geef mij maar firefox. Die kan je helemaal naar je hand zetten dmv plugins. Perfecte tab browsing, ad banners enz

Flashget verwijderd en alles doet het weer goed :)

Terug
Naar boven