AndroidHealthClinic

Internet Explorer venster maximaliseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruff-E

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hoe zorg ik ervoor dat mijn IE venster gemaximaliseerd wordt geopend? Vroeger was dat altijd het geval maar schijnbaar heb ik hem handmatig een keer verkleind waardoor hij nu altijd in dat formaat wordt geopend. Errug irritant.

Ik ben er al een tijdje mee bezig, dus karma voor de oplossing.

probeer het venster met je muis uit te rekken ( met de linkermuis toets ingedrukt zijkant venster slepen.....)

bij mij helpt t:D

openen, maximaliseren, en gemaximaliseerd afsluiten

volgende keer zou hij hem gemaximaliseerd moeten openen..

• Topic Starter Topic Starter
Capoeirist zei:
openen, maximaliseren, en gemaximaliseerd afsluiten

volgende keer zou hij hem gemaximaliseerd moeten openen..

Tnx bro, dit werkt idd. Als ik een nieuwe instantie van ie open is hij gemaximaliseerd. Het enige probleem is nog dat wanneer ik ergens op een link klik, die een nieuw venster opent, het venster niet maximaal is. Heb je daar ook een oplossing voor? Maximaliseren en gemaximaliseerd afsluiten help daarbij niet.

Ja heb ik ook. irritant. Heb hem nu opgerekt tot net zo groot als maximaal, maar blijft nep hè!
Dan staat er naast het kruisje nog een groot vierkant, in plaats van twee achter elkaar.
En ik als dwangneuroot word dan hé-le-maal para. #%@$$%%~!!!1!

Ruff-E zei:
Tnx bro, dit werkt idd. Als ik een nieuwe instantie van ie open is hij gemaximaliseerd. Het enige probleem is nog dat wanneer ik ergens op een link klik, die een nieuw venster opent, het venster niet maximaal is. Heb je daar ook een oplossing voor? Maximaliseren en gemaximaliseerd afsluiten help daarbij niet.

en dat bedoelde ik met mijn variant; bij mij werkt t bij anderen niet!

:cool: toch bedankt voor je Karma:D :D

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:
Ja heb ik ook. irritant. Heb hem nu opgerekt tot net zo groot als maximaal, maar blijft nep hè!
Dan staat er naast het kruisje nog een groot vierkant, in plaats van twee achter elkaar.
En ik als dwangneuroot word dan hé-le-maal para. #%@$$%%~!!!1!

Blijkbaar ben ik niet de enige die zich daaraan kapot ergert :D

alt+f4

extra-->internet opties-->geavanceerd-->standaard instellingen herstellen

copy paste van het internet, ben de site vergeten :p

Run Internet Explorer Full Screen
This tweak forces Internet Explorer to open in full screen mode. That said, I've left this tweak here because a number of people have asked for it so they could remember how to uninstall it. While it does work initially, if you change the view while browsing, the second part of the tweak resets to "No" so that opening IE subsequently will launch it in normal view. Rather than using this tweak, I suggest using the F11 key which accomplishes the identical results.

Note: This is a two part modification. Complete both parts as listed below.

[Start] [Run] [Regedit]
Registry Key: HKEY_CURRENT_USER\Console
Modify/Create the Value Name [FullScreen] according to the Value Data listed below.
Data Type: REG_DWORD [Dword Value] // Value Name: FullScreen
Value Data: [0 = Disabled / 1 = Enabled]

[Start] [Run] [Regedit]
Registry Key: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\InternetExplorer\Main
Modify/Create the Value Name [FullScreen] according to the Value Data listed below.
Data Type: REG_SZ [String Value] // Value Name: FullScreen
Value Data: [Modify Value to (Yes)]
Exit Registry and Reboot

Jopske zei:
copy paste van het internet, ben de site vergeten :p

is dit niet gelijk aan F11 mode ?

dat ie nieuwe links opent in een kleiner venster doet ie bij mij ook.. irriteer me er niet aan.. zonde vfan mijn energie.. hoewel het niet ideaal is maar ergens wel goed, zo verlies je de " hoofdpagina" niet uit het oog.

En ook gewoon de eerste posting, goed gedaan hoor. Locked

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven