Fitness Seller

Internet gaat sloom sinds overstap.

Ano_60163

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Sinds ik van Vista weer naar Xp ben gegaan op mijn laptop gaat mijn internet echt te sloom. Ik kan youtube filmpjes niet eens meer checken..
Met mijn computer waar gewoon xp op staat en op dezelfde router zit als mijn laptop heb ik verder geen problemen mee.

Laptop geeft ook gewoon 54 mbps aan???

Iemand enig id wat het kan zijn?

Hoe heb je xp verkregen op je pc? Volle format?

Anders kan het zijn dat je nu 2 besturingssystemen draait op dezelfde laptop.

Misschien je firewall? Als je een speedtest doet, wat krijg je dan als resultaat?

lol met 1mb/s zal het daar zeker niet aan liggen hoor. Hoe weet je zeker dat het je internet is en niet een of ander software die iets blockeert? Of wie weet miss een virus?

• Topic Starter Topic Starter
lol met 1mb/s zal het daar zeker niet aan liggen hoor. Hoe weet je zeker dat het je internet is en niet een of ander software die iets blockeert? Of wie weet miss een virus?

Jah niet he. Als ik dan toch misschien een virus heb dan moet ik het toch weer formatteren. Verders zit er geen software op die het kan blokkeren???

Internet meteen sloom als je je pc aanzet of pas na een tijdje? heb ik nl. ook last van soms maar dan wel pas na een uur ofzo.. en dat ook niet altijd

Jah niet he. Als ik dan toch misschien een virus heb dan moet ik het toch weer formatteren. Verders zit er geen software op die het kan blokkeren???

je moet niet formatteren bij elke virus he. Start in veilige modus en scan. Al is het niet dat dan kan het sowieso geen kwaad :)

Let wel, je hebt het hier over youtube filmpjes: op sommige tijdstippen is youtube gewoon traag/trager door het drukke bezoek.

Laatst bewerkt door een moderator:
je moet niet formatteren bij elke virus he. Start in veilige modus en scan. Al is het niet dat dan kan het sowieso geen kwaad :)

Let wel, je hebt het hier over youtube filmpjes: op sommige tijdstippen is youtube gewoon traag/trager door het drukke bezoek.

Nee niet alleen bij youtube. Al het internetverkeer gaat gewoon traag.
Ik pleur windows er strx wel weer opnieuw op. Kijken wat ie dan doet...

Nee niet alleen bij youtube. Al het internetverkeer gaat gewoon traag.
Ik pleur windows er strx wel weer opnieuw op. Kijken wat ie dan doet...

je zou veel meer leren door wat te zoeken. Overigens vreemd dat je zegt dat al je internetverkeer sloom is, maar dat bij een willekeurige test ja aan 1MB/s zit...ik wil gewoon maar zeggen dat de oorzaak misschien ergens anders ligt dan de internetverbinding op zich.

Laatst bewerkt door een moderator:
hmm wat kan het zijn dan?
Enige wat ik nog kan bedenken is dat misschien andere drivers moet downloaden voor mijn netwerkkaart... Ik weet bijna wel zeker dat ik nu al de nieuwste drivers heb.

zie je niets bij processen dat cpu verbruikt?
anders gok ik nog altijd op een virus.
Drivers zijn het niet.

Mja drivers inderdaad... Heb je ook wel alle updates van xp erop staan?

Terug
Naar boven