AndroidHealthClinic

internet instelling

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
Als ik via internet explorer op een site kom waar een flash menu gebruikt wordt, moet ik altijd eerst klikken "om het besturingselement te activeren".

Hoe stel ik dat in dat ik niet telkens moet klikken op die menu te kunnen gebruiken?

probeer: Extra > Internet opties > Beveiliging > Aangepast niveau -> doorblader deze lijst eens, het zou er ergens moeten tss staan

Klaagt ie over een ActiveX besturingselement?

• Topic Starter Topic Starter
er komt gewoon zo'n grijsgestipeldhalfdoorzichtige omkadering rond het menu geen waarschuwingen en als ik dan met mijn muis erop blijf staan zegt ie "klik hier om het besturingselement te activeren". Als je rechtmuisklikt na je geactiveerd hebt (geklikt) dan zie je flash instellingen.
Meer is er niet.

bij activex staat er wel wat uitgeschakelt
met handtekening
zonder handtekening
gemarkeerd als niet veilig
automatisch vragen om...

Geweldig he dat Windows XP servicepack II , dat is de reden dat ik em dus ook niet op miijn pc heb .. ik kan mijn pc zelf beter onderhouden als zo'n dom stuk door microsoft geschreven software...

Anyway ... als deze website volgens jouw volledig vertrouwd is kun je hem toevoegen aan vertrouwde sites :

(Ik heb zelf Engelse WinXP)
Tools -> internet options -> Tab Security, trusted Sites aanklikken, website daar toevoegen met de knop add

In het Nederlands: Extra -> Internet opties, tabblad beveiliging, vertrouwde websites aanklikken en de site daar toevoegen met de knop toevoegen

Het Flash script word niet automatisch afgespeelt om dat de designer er geen vertrouwd certificaat voor heeft aangevraagt. Internet Explorer staat standaard ingestelt dat ie dit niet mag uitvoeren

Terug
Naar boven