XXL Nutrition

Internet sloom, proxyserver?

oneeyedsharky

Dutch Bodybuilder
Waardering
32
Lengte
1m90
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Hola,

Ik heb me kamer beetje verbouwd en me PC ook, toen alle kabels uit me router enzo gehaald en daarna alles weer er in gedaan.

Toen deed alles het weer maar nu is me internet opeens onwijs sloom.

Iemand een idee?

Karma voor wie me helpt.

Cheers

Heb je de router al eens gereset? Vooral de goedkopere routers willen soms zonder aanleiding wel eens langzaam worden, als je ze dan reset werkt alles weer prima. Wat dat betreft net Microsoft Windows...

Verder (maar onwaarschijnlijker) is het mogelijk dat je een nieuw intern IP-adres hebt gekregen nadat je de kabels omgewisseld hebt, en dat er ergens in de routerinstellingen 'traffic shaping' of 'QoS' aan staat die nu anders werkt door het veranderde IP-adres.

Heb je de router al eens gereset? Vooral de goedkopere routers willen soms zonder aanleiding wel eens langzaam worden, als je ze dan reset werkt alles weer prima. Wat dat betreft net Microsoft Windows...

Verder (maar onwaarschijnlijker) is het mogelijk dat je een nieuw intern IP-adres hebt gekregen nadat je de kabels omgewisseld hebt, en dat er ergens in de routerinstellingen 'traffic shaping' of 'QoS' aan staat die nu anders werkt door het veranderde IP-adres.

dat... werkt dat niet. meld ff :)

• Topic Starter Topic Starter

Top router ge-reset en hij doet het weer goed!

Karma is toegevoegd :cool:

Terug
Naar boven