Fitness Seller

Internet start problemen

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Ik heb sinds een uurtje of 2 problemen met internet. Dwz: wanneer ik het opstart (op iccontje klik) opent internet zich en sluit zichzelf meteen daarna weer af.

Heb opgegeven alle fouten en al te herstellen ( c schijf- extra - en dan iets tav. schijffouten verbeteren,opsporen en repareren).

En heb een virusscan gedaan; niets gevonden.

Beidde lijken niet te helpen; iemand?

Ad-aware achtige software?

Heb je soms toolbars draaien (Yahoo toolbar, Google toolbar etc.)? Zo ja, misschien even die de-installeren via het configuratiescherm. Of andere plug-ins (Java) de-installeren. Anders zou je eens naar je configuratiescherm kunnen gaan, dan naar Internetopties (als dat wel opent), en dan onderaan op de knop "Opnieuw instellen" drukken.

• Topic Starter Topic Starter
Gedaan wat Rock zei, helpt niet.
Andere? Hopelijk niets rigoreus.

Retry
Reboot
Reinstall

Ik heb sinds een uurtje of 2 problemen met internet. Dwz: wanneer ik het opstart (op iccontje klik) opent internet zich en sluit zichzelf meteen daarna weer af.

Heb opgegeven alle fouten en al te herstellen ( c schijf- extra - en dan iets tav. schijffouten verbeteren,opsporen en repareren).

En heb een virusscan gedaan; niets gevonden.

Beidde lijken niet te helpen; iemand?

huuuh, hoe heb je deze topic geplaatst dan? :D

vreemd probleem trouwens

Systeemherstel? Als bovenstaande niet zou werken.

systeemherstel is wat ik vandaag ga proberen.
En mogelijk fireox instaleren.
Kan ik explore er dan afflikkeren?

Typ dit vanaf een andere pc.

systeemherstel is wat ik vandaag ga proberen.
En mogelijk fireox instaleren.
Kan ik explore er dan afflikkeren?

Typ dit vanaf een andere pc.

Ik had al zo'n vermoeden dat het een andere pc was waar je aan het posten was :D

Ik heb sinds een jaar ook firefox. Explorer hoeft voor mij echt niet meer.

Het probleem moet toch ook liggen bij explorer, want je hebt toch gewoon verbinding? Alleen de explorer doet het niet. Je zou ook explorer kunnen deïnstalleren en er weer opnieuw op zetten. Of gewoon firefox idd

Normaal zit mijn systeemherstel in start -> bureauacc->systeemwerkset-> systeemherstel. Maar je raad het al bij mij (hoe kant ook anders) :D
Het zit er niet.

Middels configuratiescherm -> systeem wordt ook niets wijzer. Iemand waar die verdomde systeemherstel kan zitten?

de-instaleren v .explore : kan dat gewoon middels programma's verwijderen/instaleren?

zit ook met mijn flaptop op: xp proff. (denk sp3).

jongen install gewoon even firefox dan komt alles goed

internet gewoon late staan niet deinstallen

ik snap ook wel dat die explorer bedoelt

Kan fireforx niet instaleren (downloaden) weet je nog? Internet doet het niet.

Wat ik wel leuk vind is om te zien dat ik nu eindelijk eens een keer een legale xp proff heb en dat dat ook gewoon instabiel is/te krijgen is.

Ik wil systeemherstel vinden (alhoewel ik daar ook over twijfel of het gaat werken).

Als ie niet in: configuratiescherm -> systeemwerkset -> systeemherstel zit, waar dan wel? Waar zit ie normaal nog meer, of vanwaar uit ziet ie normaal?

Heb gezocht met de computer zoek; niets gevonden (gezocht op systeemherstel).

jonge ga via de pc waar je wel op internet kan firefox dlen en dan op een usb stick en installen op de pc waar je problemen hebt

start-uitvoeren msconfic enter dan staat er rechts onder een brede balk systeemherstel
starten

wat doe je toch altijd met je PC?

gooi er gewoon ubuntu op man.

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

heb je geen memory stick waar je ff of opera op kan zetten?

of lees even op de pc waarmee je nu online bent de link in mijn handtekening.

Das idd. waar dat kan ik idd, doen en ga ik ook doen.
Heb firefix wel eens in het verleden gehad. was er idd niet ontevreden over.

Terug
Naar boven