Fitness Seller

internet wizzkid gezocht

Champ

Competitive Powerlifter
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
PM Jaccis anders ff, die is wel goed met computers enzo.

Wat zoek je?

• Topic Starter Topic Starter
foto, adres, email, naam kind en ex alles

• Topic Starter Topic Starter
nee dat soort dingen moet je gescheiden houden

"Initiatie in de historische praktijk: zoekstrategieën
4studiepunten
1ste ABA Geschiedenis
Katholieke Universiteit Leuven.

normaal gezien zou ik ALLES moeten kunnen vinden :p

Als je als universiteit een platform biedt voor het volgende:

[Link niet meer beschikbaar]

Dan ben ik niet zo onder de indruk.

Haha, omdat ze alle stromingen aan bod laten komen? Denk je dat iedereen voor elke les een weesgegroetje moet zeggen? Je merkt er niks van dat het een katholieke universiteit is, hoor.

Haha, omdat ze alle stromingen aan bod laten komen? Denk je dat iedereen voor elke les een weesgegroetje moet zeggen? Je merkt er niks van dat het een katholieke universiteit is, hoor.

In het academiejaar 2008–2009 studeerden er aan de K.U.Leuven 35.347 studenten.[1] Daarmee is de Katholieke Universiteit Leuven de grootste Nederlandstalige universiteit.

want zij weten waarom :)

idd je merkt totaal niet dat het katholiek is, je kan er zelfs Islam volgen.
je moet denken dat de proffen priesters zijn ofzo hoor :)

Christine verfaille, dé pionier in stamcelonderzoek werkt aan de KUL. stamcelonderzoek staat 100%haaks op de christelijke visie maar toch krijgt ze alle steun. het is maar een titel omdat in leuven de enigste plaats is waar je theologie&godsdienstwetenschappen kunt leren en het schijnt dat die richtingen allemaal zeer kritisch zijn tegenover de godsdiensten.

niet iedereen is op internet te vinden :(

Zit je ex toevallig niet op hyves ofzo, gezien half Nederland daar tegenwoordig lid is.

:roflol: Lachwekkend dat mijn site niet gepost mag worden op DBB.
Enniewee, zoek eens in Google op hbh hack challenges na die twee links van HellboundHackers komt mijn site, pm daar ff FrostByte die is altijd wel in voor dit soort acties, een betere pranker zal je zeker niet vinden.

Hij is wel engels en doet het wss niet gratis.

Zo zijn er wel meer sites die geblokt worden. ;)

Terug
Naar boven