Fitness Seller

internetprobleem

naturell

Huge Freak
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
beste computerkenners,

Om de zoveel tijd werkt mijn internet niet, als ik diagnose doe staat er:'Mogelijk werkt de dns server niet.'
Als ik mijn modem uit doe en terug aan, werkt internet terug.
Weten jullie wat het probleem is. Ik heb sinds kort draadloos (ik had eerst via kabel), zou het daaraan kunnen liggen?

Ziggo zeker.

Verander eens van router

Achter welke router zit je.
Ik heb zelf een D-Link en zit met hetzelfde probleem en moet elke keer mijn router een reboot geven. Crashed alleen als ik draadloos gaat.

• Topic Starter Topic Starter
Achter welke router zit je.
Ik heb zelf een D-Link en zit met hetzelfde probleem en moet elke keer mijn router een reboot geven. Crashed alleen als ik draadloos gaat.

D-link heb ik ook, dus je hebt hetzelfde probleem. Zou het daaraan liggen?

heb ook het prbleem gehad met de WIFI Access Point van telenet
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

rustig internetten, valt dan op willekeurige tijdstippen de wifi verbinding uit, heb het getest door 1 laptop via de UTP kabel rechtstreekt op de switch (ook D-link, van Telenet) en tegelijkertijd een andere laptop via WIFI verbinding

resultaat laptop via UTP bleef online zonder problemen, andere laptop (via WIFI) viel constant offline (Of 5 minuten wachten zodat verbinding terug keerde Of Access Point Resetten)

mijn oplossing: andere router (als repeater geconfigureerd) als Access Point gebruikt

blijkbaar ben iki niet de enige met dit probleem (btw, had de Wifi voor 1€ bij mijn installatie gekregen)

• Topic Starter Topic Starter
heb ook het prbleem gehad met de WIFI Access Point van telenet
[Link niet meer beschikbaar]

rustig internetten, valt dan op willekeurige tijdstippen de wifi verbinding uit, heb het getest door 1 laptop via de UTP kabel rechtstreekt op de switch (ook D-link, van Telenet) en tegelijkertijd een andere laptop via WIFI verbinding

resultaat laptop via UTP bleef online zonder problemen, andere laptop (via WIFI) viel constant offline (Of 5 minuten wachten zodat verbinding terug keerde Of Access Point Resetten)

mijn oplossing: andere router (als repeater geconfigureerd) als Access Point gebruikt

blijkbaar ben iki niet de enige met dit probleem (btw, had de Wifi voor 1€ bij mijn installatie gekregen)

Dan zal het aan die d link troep liggen. Ik wist dat ik niet de goedkoopste router moest kopen:o

Terug
Naar boven