XXL Nutrition

Intimidate SRT & Tropinol XP™

BKforever

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Goedenavond,

Ik zit met een vraag over eigenlijk alle testosteron boosters.
Tot nu toe heb ik 2 keer de test booster "Jay T" gepakt, deze beviel me erg goed. Nu wil ik Intimidate SRT & Tropinol XP™ gaan proberen alleen is het waar dat een Testosteron booster je onvruchtbaar maakt??? Dit werd me vandaag verteld maar kan daar verder niks over lezen.

We hebben een kinderwens en al 2 x een miskraam gehad dus dit neem ik zeer serieus.

Waarom zou je als 23-jarige een testbooster willen nemen. Ga of voor het echte werk (AAS) of doe normaal.

• Topic Starter Topic Starter
Spier definitie, vaste slaap dus eindelijk goede nacht rust, meer kracht.

Idd is het niet nodig om onder de 30? Test booster te pakken maar ik merk wel duidelijk verschil. Bedankt ook voor je reactie!

Misschien dat je van nature een laag gehalte testosteron hebt? Dan kan een testbooster idd wel heel nuttig zijn! Heb je dat toevallig ooit al eens laten meten?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een vermoeden dat deze bij mij wel lager ligt dan zou moeten.
Als ik de 'symptomen' lees van een laag testesoron gehalte, herken ik daar veel van.

Het werkt ook erg positief bij me zo een booster en na 3 a 4 dagen ben ik een heel ander mens. Vandaar dat ik graag zou willen weten als dit ook je vruchtbaarheid kan aantasten. Bodyenfit zegt van niet omdat ze alleen natuurlijke ingrediënten gebruiken.

"Testosteron Boosting Supplementen" gaan geen verschil voor je maken.
Zelfs al verhogen ze de testosteronproductie een beetje, is die verhoging mierenneukerij (en vaak slechts tijdelijk).
Het feit dat je na 3 of 4 dagen al verschil voelt is ook erg onwaarschijnlijk. Dit heeft (denk ik) eerder te maken met een placebo effect.

Indien je je echt zorgen maakt, ga naar een doctor.
Medisch advies kan niet gegeven worden op een forum als dit.

Ik heb een vermoeden dat deze bij mij wel lager ligt dan zou moeten.
Als ik de 'symptomen' lees van een laag testesoron gehalte, herken ik daar veel van.

Het werkt ook erg positief bij me zo een booster en na 3 a 4 dagen ben ik een heel ander mens. Vandaar dat ik graag zou willen weten als dit ook je vruchtbaarheid kan aantasten. Bodyenfit zegt van niet omdat ze alleen natuurlijke ingrediënten gebruiken.

Heb je buiten de 'jay T' nog andere gebruikt? En volgens mij heeft het idd geen (negatief) effect op de vruchtbaarheid, althans ik ben nog nooit zulke studies tegengekomen.

Terug
Naar boven