Fitness Seller

inzinkingen

ddr

Cool Novice
Waardering
0
Hey, ik ga dus dra beginnen met mijn eerste kuur (april). Nu ben ik me volop aan het informeren hierover. Ondertussen ken ik al veel producten en de werking ervan.

Hier komt de eigenlijke vraag: Is het waar als je kuur gedaan is dat je dan een inzinking(je) kunt krijgen en je dan echt geen zin meer hebt om te trainen? Of krijg je dat niet als je een nakuur doet??

een dipje na de tijd kun je het best wel rekening mee houden
ja. Het is dan aan je eigen motivatie om wel of niet te gaan.
Bedenk wel dat als je het daarna verwaarloost, dat je het zo
weer kwijt bent. Dus na de tijd niet gaan is even goed zonde
als tijdens de kuur niet gaan sporten, ook al is het na de tijd
ff wat minder leuk misschien.

inzinkingen zitten in je hoofd...ergo je erop voorbereiden en je geest sterker te laten zijn dan je lijf----> geen inzinking..

goede pct doet ook wonderen

motivatie zit in je hoofd. Na mijn 1e ervaring met deca
had ik toch echt wel een lichamelijk dipje. Heeft me er
trouwens niet van weerhouden om te gaan sporten.

• Topic Starter Topic Starter
thx voor de reacties... zal mij der op voorbereiden dan
We gaan gewoon door dan met of zonder zin

Precies, is imo hetzelfde als buiten een kuur.. Ok dan heb je wel eens geen zin lijkt me...

als je hardcore genoeg bent om te kuren moet je ook maar hardcore genoeg zijn om ertegen te kunnen, BB en kuren is niks voor mietjes, niet dat jij er een bent, maar al die sissieboys die een zogezegde "inzinking" krijgen na de kuur zijn gewoon geen die hards!

Die kuren iig om de verkeerde reden...

In je nakuur iniedergeval geen clomid gebruiken kan heel erg goed helpen. Niet te lang on zijn helpt ook. En zoals dennis al zegt alles zit in je hoofd.

als je hardcore genoeg bent om te kuren moet je ook maar hardcore genoeg zijn om ertegen te kunnen, BB en kuren is niks voor mietjes, niet dat jij er een bent, maar al die sissieboys die een zogezegde "inzinking" krijgen na de kuur zijn gewoon geen die hards!

Nou ik kan je zeggen dat je hormoonhuishouding flink door elkaar ligt, de een is er natuurlijk gevoeliger voor dan de ander. Heb er zelf ook wat last van na mijn kuren, maar mij motiveerd het extra, het zal en het moet!!! En die sissyboys geen diehards? lijkt mij wat overdreven!! Sommige lui krijgen een inzinking, er zijn zelfs studies dat men BB'ers een lichte kuur gaven om uit of geen depressie te krijgen na een kuur. Maarja iedereen is anders maat, maar dat wil niet zeggen dat ze mietjes zijn. :D

Gewoon keihard door trainen op weg naar je volgende kuur. Zo belangrijk om na je kuur hard te blijven trainen en goed te blijven eten. Als je goed nakuurt heb ik niet zo'n inzinking...

een inzinking is zowiezo een erg groot woord, maar voel me na
de kuur toch wel een tijdje anders als er voor. Ga wel trainen en
blijf gewoon eten, maar kan toch wel degelijk merken dat er t een
en ander in t lichaam gebeurd is.

Dipje is ook een goed synoniem voor inzinking... :D

Dipje hoort er bij en 80% zit tussen je oren.

Dipje is ook een goed synoniem voor inzinking... :D

Dipje hoort er bij en 80% zit tussen je oren.

Jij ben ook nog niet klaar met je eerste kuur ;)

Ik had vroeger weinig last van een dipje. Op coïtus gebied wel. Een week of 2.
Ik denk zelf dat je daar heel goed op voor kan bereiden en goed moet nakuren. Clean eten voldoende rust kort en zwaar trainen

Ik heb een keer dianabol only gedaan en kreeg "hem" niet meer altijd even hard. Van standje naar standje moest erg snel gaan anders ging die gewoon hangen. Sinds ik nakuur heb ik nooit geen props meer gehad....

Jij ben ook nog niet klaar met je eerste kuur ;)

Ik had vroeger weinig last van een dipje. Op coïtus gebied wel. Een week of 2.
Ik denk zelf dat je daar heel goed op voor kan bereiden en goed moet nakuren. Clean eten voldoende rust kort en zwaar trainen

Jawel, maar heb een keer Winny/Clenbuterol gedaan en toen had ik meer een mentaal dipje.
Kracht weg= zin weg.

Ben nu met 1e massakuur bezig en dipje zal vast en zeker komen...

als je op deca only 400mg p/w zit kan je wel s dipje krijgen, want dan krijgt je axis een uppercut, dus weliswaar niet vergeten van test naast te zetten....
maar zowieso kuren is vo diehards, dipje of niet, blijven gaan!!!

en zeer belangrijk is ook de nakuur,dit zal er ook voor zorgen dat het dipje wordt
geminimaliseerd

thx voor de reacties... zal mij der op voorbereiden dan
We gaan gewoon door dan met of zonder zin

na je kuur gewoon doorgaan met trainen
een paar weken minder zwaar dat tijdens je
kuur
je lichaam wat extra rust en herstel geven

dipje moet je er maar bij nemen dan;)

Terug
Naar boven