Fitness Seller

IP Clen

H3LLRAIS3R

Advanced Bodybuilder
Waardering
40
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Vanmiddag Clen gekocht eens op gegoogeld en kan geen matchende potjes vinden.
Wel dat ze extreem hoog gedoseerd zouden zijn wat de verkoper me ook al gezegd had.
Heb vanmiddag 1/3 gepakt half uur later hoofdpijn.
Staat bijzonder weinig op het potje.

2ivmdxh.jpg

Iemand bekent mee?

Het is sowieso geen clen maar waarschijnlijk albuterol
Extreem hoog gedoseerd is extreem gevaarlijk
Lekker weggooien

Is gewoon clen. 40mcg per tablet. Ik heb deze in het verleden ook gehad en waren gewoon prima.

• Topic Starter Topic Starter
Wel raar ik kan alleen maar goede dingen over albuterol vinden?

Als je leest zie je ook dat er clenbuterol opstaat. Daarbij is dit 1 van de 1000 IP's die er zijn. Als je het niet vertrouwd, gooi het dan weg.

Als je leest zie je ook dat er clenbuterol opstaat. Daarbij is dit 1 van de 1000 IP's die er zijn. Als je het niet vertrouwd, gooi het dan weg.

Joh?dus als ik je n potje geef met diamant erop dan vertrouw jij er blindelings op dat dat zo is?
Niemand van de ug labs heeft meer clen het is allemaal albuterol.
Op clen staat tegenwoordig de doodstraf op in china

heb van dat merk een x winstrol gehad alleen toen waren de potjes geel. weet niet zeker of het diezelfde is want is alweer 3 jaar geleden maar komt gewoon uit de griekse apotheek en zeker g2g

Dat is wel een gedurfde opmerking, kan je dit onderbouwen? Is het om kosten te drukken? Zijn de effecten hetzelfde? Ben niet bekend met albuterol en kan hier op het werk niet R&D naar roids doen :p

Alle ug Labs halen hun grondstoffen uit China en sinds vorig jaar kan je daar de doodstraf krijgen als
Je clen verhandeld,is dit reden genoeg?

Alle ug Labs halen hun grondstoffen uit China en sinds vorig jaar kan je daar de doodstraf krijgen als
Je clen verhandeld,is dit reden genoeg?

Geef eens een artikel waar dat te vinden is....
Dat bepaalde dingen verboden zijn wil niet zeggen dat het niet meer te krijgen is.
Ik heb in ieder geval zoveel mogelijk UG labs een mail gestuurd met jou bewering, ben benieuwd....

Deze batch is misschien al een aantal jaren geleden gemaakt. Ik heb ze zelf gehad, in mijn potje zat wel degelijk clenbuterol. Al zou ik nu niet meer kiezen voor dit soort merken, genoeg alternatieven waarvan de twijfel een heel stuk minder is.

Geef eens een artikel waar dat te vinden is....
Dat bepaalde dingen verboden zijn wil niet zeggen dat het niet meer te krijgen is.
Ik heb in ieder geval zoveel mogelijk UG labs een mail gestuurd met jou bewering, ben benieuwd....

Deze batch is misschien al een aantal jaren geleden gemaakt. Ik heb ze zelf gehad, in mijn potje zat wel degelijk clenbuterol. Al zou ik nu niet meer kiezen voor dit soort merken, genoeg alternatieven waarvan de twijfel een heel stuk minder is.
Als jij denkt dat het anders is maakt mij dat niks uit
Ik plaats alleen wat ik weet uit betrouwbare bron.

Heb ze ook gehad deze meerdere malen, beter dan andere UG clen. Ik kan ze niet meer krijgen lab is een x aantal jaar geleden opgedoekt.

g2g ws wel een oude batch

Bedankt, maar dat vroeg ik niet. Als je werkelijk zo naïef bent dat je denkt dat de doodstraf alle handel afschrikt, heb je er denk ik geen kaas van gegeten.

Nou,ik denk dat een hele hoop handelaren er idd vanaf zijn gaan zien,dit zou inhouden dat
De prijs van clen enorm zou gaan stijgen,het vraag en aanbod verhaal.
Dat is niet gebeurd omdat er een betaalbaar alternatief is gevonden,albuterol.
Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken
Trek je eigen conclusie maar
Mvg

Nou,ik denk dat een hele hoop handelaren er idd vanaf zijn gaan zien,dit zou inhouden dat
Mvg
Ik trek geen conclusies zonder enig bewijs. Ik weet niks over een verbod op clen in China. Wat ik wel weet is dat in het verleden is gebleken dat er niet echt veel wordt aangetrokken over (zware) straffen om illegale middelen. Vooral in Aziatische landen, waar er sowieso al een andere mindset heerst. Waar je de rest van je leven in een zwaar belabberde cel terecht komt om kleine beetjes wiet, maar waar drugs je wel wordt aangeboden op iedere hoek van de straat.

Ik zeg enkel dat handel niet zo snel plat te leggen is. Voor zover ik weet is mijn clen nog steeds clen. Of dat zo blijft en of je gelijk hebt is afwachten.

Mvg

Als de vraag minder word en het aanbod hetzelfde daalt de prijs juist. En nogmaals, ik geloof helemaal niks van je slecht onderbouwde bewering. Geef gewoon aan of het product echt is of nep.

Terug
Naar boven