MuscleMeat

IP masker/ IP changer

Dat lukt je niet binnen een Windows omgeving. Enige wat je kan doen is om via een proxy te surfen. Echt spoofing heeft toch al weinig nut, zeker niet in TCP/IP toepassingen zoals webbrowsen. Er wordt vanzelf na een Synpakket van jouw kant een Ack(nowledge) pakket door de andere kant teruggestuurd. Als dat niet aankomt dan raak je je handshake kwijt, enige wat je er mee kan bereiken is een Synflood. Neem aan dat je zoiets niet van plan bent ? Is namelijk strafbaar.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb al eens een progje gedownd van www.download.com alleen deze werken 10 minuten!
Je kunt dan kiezen uit diverse IP adressen uit het buitenland en zodoende kun je weer op een site komen waar je bijvoorbeeld gebant bent!
Ik doe er niks strafbaars mee, maar het kan soms een erg makkelijk progje zijn!
Alleen vallen IP's uit Brazilie,Tokyo enz,enz op een Nederlandse site wel erg op :D

Wat voor programma's doel je dan op?

[Link niet meer beschikbaar]

greetz ;)

Een proxy tool dus, wel leuk maar omdat die proxy's vaak buiten Nederland staan wordt je surfen wel vertraagd.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal het strax wel ff uitproberen!
Een site waar ik admin ben is nog niet zo lang geleden gehacked en ik heb al een vermoeden wie erachter zitten!
Alleen die onwennige jonkjes scheppen er graag over op dus ik denk dat ik binnen de kortste keren wel weet wie het is ( althans 100% zeker we hebben al een IP die overeenkomt met 1 van de verdachten, maar we weten niet zeker of hij er als bezoeker was of niet!! )

Terug
Naar boven