AndroidHealthClinic

IP veranderen

er zijn programma's die je automatisch een ander ipadres geven via een proxy server volgens mij staan er een paar op www.appzplanet.com . 1tje heet er volgens mij Hideip en er zijn er nog een paar, moet je maar even kijken

Ga je er vanuit dat je binnekort op DBB geband wordt? :D

• Topic Starter Topic Starter
Nee maar ik ben op een ander forum gebannen

Je IP veranderen zou ik niet doen als ik jou was :) Vinden providers nooit zo leuk. Vaak is het zo dat ze je afsluiten als ze het merken. Ga gewoon via een proxy-server surfen.

The Rock zei:
Je IP veranderen zou ik niet doen als ik jou was :) Vinden providers nooit zo leuk. Vaak is het zo dat ze je afsluiten als ze het merken. Ga gewoon via een proxy-server surfen.
]

explain yourself to a noob?
wat houdt proxyserver in ? wat kan je ermee doen?
en waar kan je het krijgen:D

gewoon via een routertje is al genoeg, die heeft zijn eigen IP adressering:D

klusmier zei:
gewoon via een routertje is al genoeg, die heeft zijn eigen IP adressering:D
Een LAN ip ja, geen WAN ip :rolleyes:

spiertje http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wat+is+een+router%3F&meta=

Wat is een router?
Een router is een apparaatje dat de mogelijkheid biedt om een Internetverbinding met meerdere PC's te delen. Sommige ISP's voorzien je van een router, zodat je met meerdere computers op Internet kunt over één lijn.
Omdat een router is verbonden met meerdere PC's is het niet mogelijk voor een PC's achter een router om inkomende verbindingen te accepteren, tenzij de router geconfigureerd is om dit toe te staan.
Als je een computer gebruikt op een lokaal netwerk (op kantoor of op school), is het mogelijk dat je geen toegang hebt tot de router of de computer die geconfigureerd moet worden. In dat geval moet je de netwerkbeheerder vragen deze voor je te configureren.

Het ipadres die je krijgt van je ISP kun je niet veranderen. Tenzij je inderdaad achter een proxy zit etc

Terug
Naar boven