- Waardering
- 30
Weet iemand hoe je je ip adres van planet adsl veranderd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

]The Rock zei:Je IP veranderen zou ik niet doen als ik jou wasVinden providers nooit zo leuk. Vaak is het zo dat ze je afsluiten als ze het merken. Ga gewoon via een proxy-server surfen.

zie mijn postspiertje16 zei:]
explain yourself to a noob?
wat houdt proxyserver in ? wat kan je ermee doen?
en waar kan je het krijgen![]()

thnx m8Jopske zei:[Link niet meer beschikbaar]
http://www.v7soft.net/hide-ip-platinum/index.htm
en je ken weer aan de slag![]()

Een LAN ip ja, geen WAN ipklusmier zei:gewoon via een routertje is al genoeg, die heeft zijn eigen IP adressering![]()
Wat is een router?
Een router is een apparaatje dat de mogelijkheid biedt om een Internetverbinding met meerdere PC's te delen. Sommige ISP's voorzien je van een router, zodat je met meerdere computers op Internet kunt over één lijn.
Omdat een router is verbonden met meerdere PC's is het niet mogelijk voor een PC's achter een router om inkomende verbindingen te accepteren, tenzij de router geconfigureerd is om dit toe te staan.
Als je een computer gebruikt op een lokaal netwerk (op kantoor of op school), is het mogelijk dat je geen toegang hebt tot de router of de computer die geconfigureerd moet worden. In dat geval moet je de netwerkbeheerder vragen deze voor je te configureren.