Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Anyway, 1 malig instellen, de APP kan ook je groei bijhouden en doet countdowns als je wilt. Het uitgeprinte papiertje van excel verkreukeld en is na 3 wkn zo verfrommeld dat je hem opnieuw kan uitprinten, daarnaast staat zo'n papiertje ook wel erg '90 's terwijl heel veel mensen toch al hun telefoon bij hebben voor hun eigen muziek.
Ik had wel is een excel sheet in me dropbox staan. En dan paste ik hem op me pc aan en dan syncte die automatisch naar me iphone. Heb je m dus op 3 plekken (dropbox, computer en phone) = veilig. En overal waar je kan inloggen op dropbox. + je kan hem op zowel je iphone als pc aanpassen. Nadeel, geen handige functies die een app heeft. Apps heb ik ook trouwens maar ik heb nu alles in me hoofd.
Jefit kan je dus ook wel altijd syncen, met je online account (wat ik steeds doe), zodat je steeds op je GSM en je PC je stats en logs kan bijhouden!
Ook handig aan Jefit vind ik dat je gebruik kan maken van het forum en routines van andere mensen kan downloaden en gelijk toepassen.
Zeker een aanrader!!