Fitness Seller

Iphone Apple ID

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Beste mensen,

Ik heb een nieuwe Iphone, nu heb ik via internet een Apple ID aangemaakt omdat het via de tel niet lukte, nu heb ik een email verificatie gedaan maar nu kan ik alsnog niet inloggen via me Iphone op Apple ID, ik word echt er echt helemaal gestoord van nu, ben al een uur hiermee bezig.

Heb ondertussen die iTunes kaart gehaald, hoe the **** werkt dit klote systeem?!?

via telefoon lukte me het ook niet, maar ben toen via de pc gaan proberen, kon hem gewoon aan mijn bankrekening koppelen en toen kon ik gewoon inloggen

Geen ervaring met PC + iphone, maar als het niet lukt kan je best gewoon de Apple support ff mailen, die is echt prima en dan heb je geen last van frustraties.

• Topic Starter Topic Starter
Geen ervaring met PC + iphone, maar als het niet lukt kan je best gewoon de Apple support ff mailen, die is echt prima en dan heb je geen last van frustraties.

Duurt te lang man, wil gewoon dat ding nu in orde hebben.

---------- Post added 24 March 2012 at 17:56 ----------

Gewoon je Iphone aan je pc koppelen, itunes openen en hij vraagt om een apple ID te maken ?
Anders moet het http://appleid.apple.com/cgi-bin/We...d?wosid=bLy6bTzDIfCzMyplVR7Vl0&localang=nl_NL hier denk ik ook wel lukken ?

Heb al een ID via pc gemaakt, alleen via tel pakt ie em niet, zegt ie verbinding met iTunes is mislukt en dan moet ik alsnog een nieuwe ID aanmaken.

Raar dan weet ik het ook niet, is al tijdje geleden dat ik de mijne heb aangemaakt.. Sorry man

• Topic Starter Topic Starter
gelukt, thanks peoples

Terug
Naar boven