MuscleMeat

Iphone (free) bb app gezocht

daniel20

Colossal Veteran
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.374
Lengte
1m65
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Beesten,

Heeft iemand toevallig een (als het kan gratis) app, waarbij ik mijn rep/sets kan invoeren etc? .. gebruik iphone sowieso als mp3-speler, en wil van mijn pen en papier af!

alvast bedankt.

Had je maar een andriod toestel moeten hebben, daar zijn er genoeg :trollface:

Google is your friend, vast wel iets te vinden.

Flex is wel een goede app maar kost 1.59, maar ben zelf voorstander van pen en papier :)

• Topic Starter Topic Starter
voer gewoon bodybuiling in je Iphone en wolaaa, een scala aan aps

ja betaalde versies ben ik veel tegen-gekomen, maar maby blijft het toch bij pen en papier...

of bijvoorbeeld kladblokje op Iphone, kan natuurlijk ook.

Als je Free Apps download, kan je geluk hebben dat er 1 deze dagen weer een fitness app gratis komt (zijn er redelijk vaak namelijk).

• Topic Starter Topic Starter
Is er niet een dagboek programma voor de iphone oid ? Hoeft toch niet een specifiek fitniss of BB-app te zijn ? Je gebruikt toch ook niet specifiek BB-papier ?

Zolang je telefoon maar op stil staat (met trilfunctie uit) want niets is zo irritant als gebeld te worden tijdens een stevige set. Als ik bereikbaar moet zijn voor mijn werk ben ik dat nog steeds niet tijdens de sets (daarna wil ik wel weer even een blik op mijn telefoon werpen... eventueel, als het echt moet).

Nu gratis bij free apps motivate+ rep counter, misschien heb je er iets aan;)

Edit: laat maar is een hopeloze app:D

Laatst bewerkt:
Ik gebruik zelf de app Full Fitness en die werkt eigenlijk prima. Staan veel oefeningen in welke je desgewenst ook kan aan vullen. Je kan je resultaten uitprinten, exporteren, maten bijhouden etc. Is niet gratis d8 ik maar over wat voor bedragen praten we nu eigenlijk...

ff jailbreaken en ALLES is gratis ;)

betaal gewoon 2,39 voor gym buddy. prima programma.

Gratis: Fitness Pro (met banners)

Betaald: Mens health (ook lite verkrijgbaar)

Terug
Naar boven