AndroidHealthClinic

iPhone gereset?

willem9

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
761
Broeders,

Nieuwjaar is niet goed geweest voor m'n iPhone. Toen ik deze morgen wakker werd, was mijn iPhone precies volledig gereset. Alle apps, contacten, etc. zijn weg. Iemand enig idee hoe ik dat kan terug krijgen? En denk niet dat ik veel via de cloud heb opggeslaan.

Thanks.

Broeders, Nieuwjaar is niet goed geweest voor m'n iPhone. Toen ik deze morgen wakker werd, was mijn iPhone precies volledig gereset. Alle apps, contacten, etc. zijn weg. Iemand enig idee hoe ik dat kan terug krijgen? En denk niet dat ik veel via de cloud heb opggeslaan. Thanks.

Al je aankopen staan sowieso geregistreerd bij Apple. Ook je contacten staan waarschijnlijk in een online account wat je aan je telefoon had hangen, waarschijnlijk die van je e-mail of van icloud zelf. In het ergste geval moet je even de Apps opnieuw downloaden en dat account weer koppelen.

Wel benieuwd hoe dronken je was trouwens :)

• Topic Starter Topic Starter
Al je aankopen staan sowieso geregistreerd bij Apple. Ook je contacten staan waarschijnlijk in een online account wat je aan je telefoon had hangen, waarschijnlijk die van je e-mail of van icloud zelf. In het ergste geval moet je even de Apps opnieuw downloaden en dat account weer koppelen.

Wel benieuwd hoe dronken je was trouwens :)

Hoe kan ik die account terug koppelen?

Vrij dronken blijkbaar, want helaas geen idee meer van 0u30 tot 5u.

Heb je een reservekopie met itunes?

Je telefoon aansluiten op je pc em dan ia itunes herstellen vanaf reservekopie

Blijkbaar heeft die helaas al een nieuwe reservekopie gemaakt van zodra ik mn iphone heb ingestoken deze morgen. :p
Enig idee hoe ik dat ongedaan kan maken?

Blijkbaar heeft die helaas al een nieuwe reservekopie gemaakt van zodra ik mn iphone heb ingestoken deze morgen. :p
Enig idee hoe ik dat ongedaan kan maken?

Je kan kiezen uit een lijstje met je reservekopieën, of heb je er maar 1tje?

Gebruiker/Bibliotheek/Application Support/MobileSync/Backup als er daar idd maar 1 staat heb je alleen automatische backup, ik raad je aan om ook een aparte te maken, net als met autosave feature met games;)

Ik weet niet welk OS je hebt voor je pc? Voor windows kan je systeemherstel doen voor het tijdstip dat je iphone gewist is en je die nieuwe reservekopie hebt aangemaakt, dat zou kunnen werken.

Reservekopie boeit niet zoveel, ja je zal ff wat dingen opnieuw in moeten stellen maar in je itunes account staat alsnog precies welke apps je ooit gekocht hebt en die kan je gewoon weer gratis opnieuw downloaden. Tenzij je echt hele databases op je telefoon had die niet gesynchroniseerd zijn met een externe site, zoals bijv. een fitnessapp met historie ofzo.

Voor je contacten, log even in op icloud.com en kijk of ze daar staan, anders is het waarschijnlijk een ander gekoppeld e-mailadres. Hoe je die weer aan je telefoon moet toevoegen lijkt me niet complex, google is your friend als je daar echt niet uitkomt.

Reservekopie boeit niet zoveel, ja je zal ff wat dingen opnieuw in moeten stellen maar in je itunes account staat alsnog precies welke apps je ooit gekocht hebt en die kan je gewoon weer gratis opnieuw downloaden. Tenzij je echt hele databases op je telefoon had die niet gesynchroniseerd zijn met een externe site, zoals bijv. een fitnessapp met historie ofzo.

Voor je contacten, log even in op icloud.com en kijk of ze daar staan, anders is het waarschijnlijk een ander gekoppeld e-mailadres. Hoe je die weer aan je telefoon moet toevoegen lijkt me niet complex, google is your friend als je daar echt niet uitkomt.

Thanks, maar kan je eis concreter zijn? :p ben echt een noob op dat gebied.

Thanks, maar kan je eis concreter zijn? :p ben echt een noob op dat gebied.

Vooruit dan maar, omdat het net 2015 is.

1) log in op www.icloud.com met je itunes account en kijk of de contacten daar staan. Je kan ook gewoon inloggen op je account met je telefoon en kijken of je contacten meteen weer beschikbaar zijn.
2) zo niet, herinner je dan welke e-mail adressen je gebruikte op je telefoon en log op de betreffende site(s) in om te zien of daar je contacten staan.
3) voeg die eventuele e-mailadressen weer toe als account op je telefoon, dan wordt bij mijn weten ook automatisch geselecteerd dat je daar de contacten vandaan haalt.
4) voor de apps die je mist, download ze gewoon opnieuw, er staat dan een ander icoontje bij (met een wolkje) zodat duidelijk is dat je ze al eerder hebt gehad en dus niet opnieuw betaald.

Laat in het vervolg even weten wat je al zelf hebt geprobeerd, nu komt het nogal lui over :P

Vooruit dan maar, omdat het net 2015 is.

1) log in op www.icloud.com met je itunes account en kijk of de contacten daar staan. Je kan ook gewoon inloggen op je account met je telefoon en kijken of je contacten meteen weer beschikbaar zijn.
2) zo niet, herinner je dan welke e-mail adressen je gebruikte op je telefoon en log op de betreffende site(s) in om te zien of daar je contacten staan.
3) voeg die eventuele e-mailadressen weer toe als account op je telefoon, dan wordt bij mijn weten ook automatisch geselecteerd dat je daar de contacten vandaan haalt.
4) voor de apps die je mist, download ze gewoon opnieuw, er staat dan een ander icoontje bij (met een wolkje) zodat duidelijk is dat je ze al eerder hebt gehad en dus niet opnieuw betaald.

Laat in het vervolg even weten wat je al zelf hebt geprobeerd, nu komt het nogal lui over :P

Top. Heb zo al aardig wat contacten kunnen terugvinden.
Enig idee of ik toch nog aan een back-up kan geraken?

Terug
Naar boven