Fitness Seller

iphone jailbreak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
hm klinkt raar, ik heb er alleszins nog nooit van gehoord en al wel wat iphones unlocked/jailbroken.. weet je wat een aanrader is betreffende unlocking/jailbreaking: www.iphoneclub.nl daar vind je echt massa's uitleg en turtorials e.d.!
(als ik die site niet mocht posten verwijder je hem maar)

bij mij niet.. lijkt me ook sterk

• Topic Starter Topic Starter
Op iphoneclub.nl kan ik geen tutorial vinden? Heb wel een simlockvrije, geen idee of dat iets uitmaakt?

Op iphoneclub.nl kan ik geen tutorial vinden? Heb wel een simlockvrije, geen idee of dat iets uitmaakt?

die kan dan niet simlocked worden, eens simlockvrij via operator altijd simlockvrij..

tutorial = wiki = http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/iphone-jailbreak-unlock/f65/jailbreak/
kan wel zijn dat je eerst moet inloggen..

btw: jailbreak is handig, veel extra tools, gratis tomtom e.d. maar remember dat als je update doet je hem altijd terug kwijt bent en dat suckt wel ;)

ahja oppassen als je in open SHH gaat werken die root/alpine shizzle e.d. als je dan continu op 3G zit kan je wel ge****ed worden aangezien je dan gehacked kan worden.. (niets te maken met jailbreak zelf/dit is op een later stadium als je verder dan jailbreak zit en bepaalde aanpassingen wil gaan doen maar wil je het maar even zeggen, beter voorkomen dan genezen)

Laatst bewerkt:
die kan dan niet simlocked worden, eens simlockvrij via operator altijd simlockvrij..
Oh bedoelen ze dat. Ik dacht die unlock switch voor het locken van touchscreen :o

Ik zie 'm, bedankt.

btw: jailbreak is handig, veel extra tools, gratis tomtom e.d. maar remember dat als je update doet je hem altijd terug kwijt bent en dat suckt wel ;)
Weet ik. Maar ik hoorde dat ze telkens weer met nieuwe jailbreaks komen, en hopelijk valt het installeren wat mee dan gaat er niet teveel tijd verloren.

Weet ik. Maar ik hoorde dat ze telkens weer met nieuwe jailbreaks komen, en hopelijk valt het installeren wat mee dan gaat er niet teveel tijd verloren.

ik ben zelf niet meer mee met de laatste progjes ervoor maar heb gehoord dat het nu echt een peace of cake is geworden! toch blijf het altijd wat stressen wnr je met paar honderd euro zit te spelen :rolleyes: zeker wnr hij begint te flashe :D

ik ben zelf niet meer mee met de laatste progjes ervoor maar heb gehoord dat het nu echt een peace of cake is geworden! toch blijf het altijd wat stressen wnr je met paar honderd euro zit te spelen :rolleyes: zeker wnr hij begint te flashe :D
Nu maak je me weer bang :(

Ook zie ik op de link die je gaf geen handleiding voor de 3.1.3 firmware (zie alleen 3.1.2?).

---------- Toegevoegd om 01:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:52 ----------

Het kan dus niet:

Deze iPhones kunnen helaas nog niet worden gejailbreakt:
iPhone 3GS op 3.1.3 firmware (oude bootrom en 5.11.07 baseband)
iPhone 3GS op 3.1.3 firmware (oude bootrom en 5.12.01 baseband)
iPhone 3GS op 3.1.3 firmware (nieuwe bootrom en 5.11.07 baseband)
iPhone 3GS op 3.1.3 firmware (nieuwe bootrom en 5.12.01 baseband)

Die onderste heb ik. Pech dus.

Ja was al zover (zie vorige post). Helaas kan het dus niet.

effe verder gezocht, http://www.youtube.com/watch?v=AAVHusFRIXo kan je mss verder helpen.. voor mij is het persoonlijk al te lang geleden, heb ff wat zitten lezen, 3gs 3.1.3 valt nog niet te jailbreaken blijkbaar, jij hebt 3g dus moet normaal wel lukken.. maar las ook iets over downgraden enzo.. je moet maar eens ff kijken naar het filmpje ofzo

Nee heb 3gs...

nog wat meer zitten lezen en las precies dat er nog geen jailbreak voor 3.1.3 was.. ga nu stoppen met lezen wel :D je kan die iphoneclub.nl nog wat checken, als er een jailbreak is of nog komt staat dat er normaal zeker op.. veel succes ermee!

---------- Toegevoegd om 02:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:07 ----------

dan gaat het niet volgens mij.. mja kwestie van tijd hoor.. er zijn veel mensen mee continu mee bezig (dev team enzo) kan ook zijn dat ze een "gat" hebben gevonden maar dit nog niet willen publiceren voordat 4.0 versie uit is van apple (omdat apple anders mss dat "gat" zou dichten)
maar bon effe geduld, als de hack uit is ook best ff nog wachten want vaak zitten er in begin veel fouten in.. naja jailbreak is handig als extra'tje maar je hebt sowieso al wel een vét toestel, ik zou niet meer zonder mn iphone (3g) kunnen en jij hebt 3gs gelukzak :D

Laatst bewerkt:
Zeer vet, surfen gaat snel en lekker veel ruimte. Wil nooit nog iets anders, maar dat had ik bij de macbook pro ook al :)

nog wat meer zitten lezen en las precies dat er nog geen jailbreak voor 3.1.3 was.. ga nu stoppen met lezen wel :D je kan die iphoneclub.nl nog wat checken, als er een jailbreak is of nog komt staat dat er normaal zeker op.. veel succes ermee!

---------- Toegevoegd om 02:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:07 ----------

dan gaat het niet volgens mij.. mja kwestie van tijd hoor.. er zijn veel mensen mee continu mee bezig (dev team enzo) kan ook zijn dat ze een "gat" hebben gevonden maar dit nog niet willen publiceren voordat 4.0 versie uit is van apple (omdat apple anders mss dat "gat" zou dichten)
maar bon effe geduld, als de hack uit is ook best ff nog wachten want vaak zitten er in begin veel fouten in.. naja jailbreak is handig als extra'tje maar je hebt sowieso al wel een vét toestel, ik zou niet meer zonder mn iphone (3g) kunnen en jij hebt 3gs gelukzak :D

Is een jailbreak voor 3.1.3 heb hem aal ruim een maand draaien:D

Jailbreak voor 3.1.3 is geen probleem. Gebruik gewoon blackra1n van Geohot. Maar met updaten naar 3.1.3 wordt je baseband ook aangepast. Als je een baseband hebt die nieuwer is dan 05.11.07 is deze NIET te unlocken, en dit gaat waarschijnlijk nog een hele tijd duren, of komt er pas wanneer OS 4.0 uit is (nu is enkel de betaversie er). Dus NIET upgraden naar OS 3.1.3 als je afhankelijk bent van een unlock, want downgraden is niet mogelijk!!! Alle info is te vinden op iphoneclub.nl in het forum.

Laatst bewerkt:
Jailbreak voor 3.1.3 is geen probleem. Gebruik gewoon blackra1n van Geohot. Maar met updaten naar 3.1.3 wordt je baseband ook aangepast. Als je een baseband hebt die nieuwer is dan 05.11.07 is deze NIET te unlocken, en dit gaat waarschijnlijk nog een hele tijd duren, of komt er pas wanneer OS 4.0 uit is (nu is enkel de betaversie er). Dus NIET upgraden naar OS 3.1.3 als je afhankelijk bent van een unlock, want downgraden is niet mogelijk!!! Alle info is te vinden op iphoneclub.nl in het forum.

Downgraden kan wel.. met een "truk" kun je ook je baseband downgraden..
niet heel erg makkenlijk trouwens..

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

ah er is er al eentje uit voor de 3GS zonder te downgraden? jij zal Big-T blij maken met de link en de naam van het programma enzo ;)

heb hem het al gestuurd.. hij heeft alleen een mac.. die tools die hem had gestuurd werken daar dus blijkbaar niet op:mad:

Downgraden kan wel.. met een "truk" kun je ook je baseband downgraden..
niet heel erg makkenlijk trouwens..

Nee, baseband 05.12.01 is niet te downgraden.
05.11.07 naar 04.26.08 was wel mogelijk.

Wel kun je de firmware downgraden als je VOOR je upgrade je SHSH gegevens hebt opgeslagen in Cydia.

Zie http://www.iphoneclub.nl/forum/wiki...-eerdere-versies?highlight=downgrade+baseband om te downgraden mocht je je SHSH gegevens hebben opgeslagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven