Fitness Seller

Iphone navi!

Pioneer

Dutch Bodybuilder
Waardering
40
Gebruikt de navigatie van iphone nou via internet of gps?
İk wil een weekendje met de auto oostenrijk pakke maar ik weet niet of ik dan zonder internet vast zit in duitsland....
İk heb alleen gehoort over dat hij werkt op gps signaal maar de map moet downloaden op dat moment en dat ik dus toch een internet nodig heb om het te laten werken?

Zet je telefoon in vliegtuigmodus en probeer het uit. Dan weet je het zeker.

Normaal gaat het zo;
Indien je internet hebt laadt de navigatie je reis. Zodra je in het buitenland bent of je internetverbinding valt weg, blijft je navigatie gewoon werken. De reis word namelijk gewoon gebufferd en opgeslagen. Hierdoor heb je geen ibternet meer nodig nadat je route uitgerekend is.

Echter mocht je fout rijden, ben je denk ik wel de lul, tenzij je ff roaming aanzet en de route opnieuw opzoekt.

heeft gewoon internet nodig!
Gewoon TomTom kopen voor de iphone, dan heb je dat niet nodig.

Gebruikt de navigatie van iphone nou via internet of gps?
İk wil een weekendje met de auto oostenrijk pakke maar ik weet niet of ik dan zonder internet vast zit in duitsland....
İk heb alleen gehoort over dat hij werkt op gps signaal maar de map moet downloaden op dat moment en dat ik dus toch een internet nodig heb om het te laten werken?

Dit^

• Topic Starter Topic Starter
Zet je telefoon in vliegtuigmodus en probeer het uit. Dan weet je het zeker.

Ja maar als ik hem op vliegtuigmodus zet dan gaat automatisch gps ook uit?
Want een telefoon moet in een vliegtuig geen ene verbinding aan hebben toch? en drm moeten we hem uitschakelen.
Maar zal het toch is probren...

Navigatie op de iPhone gaat via gps en niet via internet. Gebruik je apple/google maps zul je wel internet nodig hebben. Gebruik je tomtom of navigon, waar de kaarten lokaal staan, heb je geen internet nodig.

De iPhone 5 kan je nog niet jailbreaken en als vliegtuigmodus aan staat, is je gps ook uitgeschakeld.

navigon gebruik ik heeft geen dataconnectie nodig

Terug
Naar boven