MuscleMeat

iPod mini start niet meer op

Glenn GX

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Kwas bezig om mn iPod op te laden via USB aan de pc. Toen er een melding op mn iPod stond dat je em nog niet kon disconnecten, heeft mn pa de pc uitgezet..

En nu staat ie uit en krijg ik em niet meer aan de praat. Heb op Apple site gekeken voor reset, maar reageert ie ook niet op.:(

Hopelijk weten jullie nog iets

Ipod is het meest overrated stukje teringtroep wat er bestaat. Ga voor een echte MP3-speler.

Waarschijnlijk heb je geen **** aan deze reply maar moest het toch even kwijt :)

ff naar de winkel

Ga even naar het Mac-OS forum daar staan allerlei tips ik ben toen ook goed geholpen met mijn Ipod die vast zat.

Heb het zelf ook wel vaker gehad, kabel eruit trekken omdat de pc de hardware niet meer veilig wil/kan verwijderen.
Ofdat de pc vastloopt en uit gaat, en altijd deed mijn ipod het nog, dus heb echt geen idee hoe je het kan verhelpen,
de reset heeft bij mij altijd nog gewerkt. Eventueel langs de winkel gaan?

probeer eens kabel weer in de computer of druk op de middelste en de bovenste knop en dan zie je als het goed is het apple logo druk dan gelijk op de middelste en de linker knop (al deze knop moet je overgens ingedrukt houden) als het goed is zie je dan een scherm waar je wat dingen kan testen er reseten:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt MMN! :D

Echt na tig keer proberen deed ie het pas. iPod reageerde helemaal nergens op, zelfs niet op USB kabels, speakers of adapters. Khad 't bijna opgegeven, wou iPod wegleggen.. toen ik opeens Apple logo zag en weer opstartte.

Terug
Naar boven