Fitness Seller

Ipod opendoen????

wabbe

Cool Novice
Waardering
0
kan er iemand mij antwoorden als de ipod nano 2de generatie opengaat?
ik zit namelijk in een garantiediscussie met de winkel waar ik hem gekocht heb.

Met momenten gaat de bediening niet en met andere momenten wel. Zij beweren dat het door vocht komt maar als deze niet opengaat is dit toch wel moeilijk te ontdekken niet? En als er vocht bij betrokken is zou deze helemaal niet meer gaan. Ze willen hem gewoon niet terugbetalen de f.ckers
:mad:
Misschien heeft er iemand anders zijn ipod al eens opengekregen of ook een ipoddefectsituatie meegemaakt?

thx

Hoe lang heb je hem?

• Topic Starter Topic Starter
8 maanden

2 jaar garantie in de winkel

Jammer, binnen 6 maanden is het namelijk aan hun om te bewijzen dat het je eigen schuld is. Nu zal jij inderdaad moeten bewijzen dat het niet jou schuld is...

het is dat! Volgens mij zijn ze ook niet meer open te doen. Geen schroefjes of dergelijke.

ook al gegoogled maar daar hebben ze enkel de 1ste editie gedemonteerd en verder hebben ze de 2de generatie opengedaan maar dan zoals sinlad :) met hamertechnologie...

wat voor een eikels zijn dat eigenlijk? je kan hem niet opendoen, hoe moet je dan bewijzen dat hij niet door jou kapot is? Kan toch niet? Vraag hoeveel het kost zonder garantie. Als ze dan zeggen dat het indd u fout niet is dan moeten ze dat zelf betalen en anders jij.

Laatst bewerkt:
Je kan de onderkant openfohnen. Dat plastic stukje.

2 jaar garantie?
Dan zou ik contact zoeken met de Microsoft klantenservice ik heb er goeie ervaringen mee.
Heb de mijne toen opgestuurd en binnen enkele dagen kreeg ik een nieuwe voor nop.

bij vandenborre krijg je zowiezo 2jaar garantie (blikschade,waterschade,diefstal niet erbij natuurlijk)

Robintje? --> mag ik iets meer uitleg bij het fohnen? :) heb jij dat al gedaan?

Ik heb een keer een handleiding voor een mini op internet gezien. Maar de nano 2g is eigenlijk hetzelde. Een aluminium huls met boven en onderkant van plastic. Je moet de fohn er op houden 2 min. dan ff wachten, en weer een minuutje fohnen. Als het goed is laat de plaklaag los van het plastic, en moet je het met een platte kleine schroevendraaier proberen uit te wippen. Als je het weer verwarmt kan je het ook zo terugplaatsen.

dat ga ik toch niet echt proberen :) kwestie als ik toch iets verkeerd doe ik helemaal niks meer te zeggen heb.
blijkbaar is er een speciale 'sleutel' voor om deze te openen...

Terug
Naar boven