AndroidHealthClinic

Ipod shuffle

gallius

Freaky Bodybuilder
Waardering
68
Lengte
1m88
Massa
101kg
heeft iemand zo'n ding? Goeie/slechte ervaringen?
Ben van plan mij zo'n ding te kopen, omdat ik in 1.5 jaar 2 merkloze stickjes heb kapotgekregen zoek ik nu iets van degelijkere kwaliteit.

edit: heb zelf wat opzoekingswerk gedaan en tot de vaststelling gekomen dat je geen "gratis" muziek op dit ding kan zetten.
Misschien kan ik toch beter uitkijken naar een andere mp3 speler. Iemand een suggestie?

Laatst bewerkt:
geen gratis muziek tuurlijk wel

ik heb 45 GB op mijn ipod foto allemaal illegaal gedownloade muziek

vind je shuffle niet een beetje klein:rolleyes: dat ding is zo vol

Neem dan voor 50 euro meer een Nano. Shuffle met 1GB is toch rond de 100 euro, leg er dan nog iets bij een koop een Nano. En een shuffle heeft geen dispaly of wat dan ook.

Buiten dat ie zo klein is, dat hoeft niet zo gek veel uit te maken want je krijgt nog aardig wat albums op 1gb, is shuffle vrij irritant omdat hij werkelijk 'shuffled'. Je kan zelf niet bepalen welk nummer je luistert, gaat namelijk ad random.

Ik heb een 6gb Zen Micro. Geweldig aparaatje.

Ik heb een shuffle. Natuurlijk kan je er wel gratis muziek op zetten. Ik vind hem handig om te gebruiken wanneer ik sport. Dan heb ik niet altijd een broek met zakken aan en dan steek ik hem gewoon achter mijn broek. Niet IN mijn boxershort als er viezerikjes waren die dat dachten!:p
Ik zou je toch aanraden een mp3-speler met iets meer geheugen te kopen. Creative lijkt m.i veruit het beste.

Creative Zen gaat heel snel verrot. Wel goede service, maar toch.. ik zou voor iRiver gaan.

• Topic Starter Topic Starter
ik zou em juist kopen omdat ie zo klein van formaat is, iets als een balpen.
Een nano is toch meteen al wat groter.
Verder kan je de ipod shuflle ook gewoon op volgorde laten spelen heb ik gelezen.
ik was van plan de 512 mb te kopen, volstaat wel vind ik, ik gebruik het toch maar om enkele liedjes op te zetten als ik ga sporten ofzo

Terug
Naar boven