MuscleMeat

Iraanse deca en test

staffordstyle

Cool Novice
Waardering
0
Zou iemand mij iets kunnen vertellen over iraanse
Nandrodec Nandrolone decanoate 25 mg 1ml
Testosterone enanthate 250mg
ik zou graag in de loop van volgend jaar alleen willen beginnen met die deca
alvast bedankt groetjes danny

Veel prikplezier.25mg zet geen zoden aan de dijk.Minimaal 200mg deca samen met 250mg test.Das dus 8ml deca + 1ml Test in jou geval.Die deca's kan je op de schoorsteen zetten als decoratie want voor een kuur van 10 weken heb je dan dus 80 ampullen deca nodig.Deca only is btw een afrader.Lees hier wat rond en je komt er gauw genoeg achter wat beter voor je is.

• Topic Starter Topic Starter
het zijn er 10 en in elk ampul 1m /25mg houdbaar 2011 is dus te weinig

het zijn er 10 en in elk ampul 1m /25mg houdbaar 2011 is dus te weinig

Kerel dit is echt niks, gewoon daar van afblijven, Iraanse Test e Aburaihan, die is goed. Als je deca wilt pakken zeg ik pak hm vam GG (Golden Gear) die is per 1ml 200mg. Neem altijd test bij deca.

hmm je weet
k*t man ik heb 20 van die deca ampullen wat moet ik er mee
golden gear ken ik wel dan haal ik die wel
maar is dat echt noodzakelijk die testo erbij

hmm je weet

geef ze terug je kunt er echt weinig mee.

Test e is wel noodzakelijk bij deca ja.
Omdat Deca only enorm op je axis(eigenlichaams testosteron produtie) drukt, zet je kunstmatig test bij.

wat zijn de gevolgen met een goed trainings en eetschema ?
domme vraag
enorme plof kop :)
duidelijk zichtbaar van jij gebruikt ??

de test (aburaihan) is goed, mits je de echt heb natuurlijk.

hmm je weet

die 20 deca zijn goed hoor ze zijn alleen licht(LEES ZEER LICHT:D )gedoseerd,
haal nog deca bij van een ander lab waar 200mg/ml inzit en verdeel dat met elkaar,spuit 2x2 ml per week van die deca 25 bij je andere deca en zo zijn ze ook verwerkt

jawel zijn egt nog wel te krijgen, heb ze zelf verleden maand binnen gehad en smaakten weer heerlijk:d

En ze zijn lekker ook :P

Snap nooit dat mensen een enanthaat versie van HG kost alleen maar meer en lange esthers doen toch geen pijn. Zou het alleen kunnen voorstellen dat je HG neemt als je prop zet omdat het dan minder pijn doet. Voor de rest is het helemaal niet kosten efficient.

Lekker pijn lijden en UG nemen dus :D

Of mensen zelf laten bepalen wat ze kopen? Ik knal er liever HG in, al is het alleen maar om de bereiding van het produkt.

Mensen doen toch wel wat ze zelf willen, daar heb ik niks mee te maken.

en hoe weet ik dat ik de egte heb dan ben zelf half iraans
ik heb er 6 tot 2010 en 3 tot 2011

met bijsluiter ik heb ook op de aburaihan site gekeken leek allemaal het zelfde

en hoe weet ik dat ik de egte heb dan ben zelf half iraans
ik heb er 6 tot 2010 en 3 tot 2011

Dus je hebt nog ff tiid om te wachten en een beetje natural trainen.
Je bent pas 19 en dat wil zeggen dat jij mooi van die aas af moet blijven. Volgens boart regels mag jij hier niet eens posten over je zelf, ik had in mijn eerste post niet gezien dat jij nog 19 was, anders had ik dit gelijk gezegt.

BOART REGELS

6. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerking en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je post

Terug
Naar boven