AndroidHealthClinic

Iraanse president buigt niet voor ultimatum

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft dinsdag op een persconferentie beklemtoond dat Iran niet buigt voor ultimata en dreigementen. De VN-Veiligheidsraad heeft Iran gevraagd de verrijking van uranium deze maand nog te staken.

Meer...

Eigenlijk toch wel angstig, de gedachte dat Iran misschien kernwapens aan het ontwikkelen is.

Inderdaad, tegenwoordig ben je niks zonder kernwapens lijkt het wel.:(

't Zijn ook constant dezelfde landen.:sad:

Ojee, iemand die niet bang is voor die enge Bush! TERRORIST!!!!!!!

ach oorlog is het over 2 a 3 jaar toch wel

linke soep daar als je het mij vraagt. ze zeggen wel dat het enkel voor energie zal worden gebruikt maar voor een land met een zuiver geweten is iran erg terughoudend wat betreft transparantie van de nucleaire activiteiten.

Maar gaat dus over de VN waar ze tegen botsen. Die president van Iran spoort niet en krijgt dadelijk de hele wereld tegen zich.]
Ben ik het mee eens :D

Maarjah, aanvallen doen ze toch niet :D Hoe vaak hebben ze wel n iet gezegd dat het ultimatum écht een ultimatum is... Maargoed, komt altijd wel een overeenkomst. Net zoals laatst nog met die brief van Ahmadinedjad naar Boesj

Hoe lang gaat dit shit nog duren?

Iraans President--> :hornyna:<--ultimatum

• Topic Starter Topic Starter
Zelfde verhaal met Noord-Korea eigenlijk, wordt dalijk met ww3 de hele wereld plat gegooid...

idd noord korea word ook nog wel een keertje aangepakt. nog zo'n geschifte dictator. dat land is echt bizar

Die Ahmadinejad is nog gek genoeg om die atoombom daadwerkelijk te gaan gebruiken.

Ok, we hebben dus Noord-Korea, Iran, en Isreal-Libanon (die het staakt het vuren nooit gaat volhouden) om ons zorgen over te maken...
leuke vooruitzichten voor de volgende paar jaar;)...

Kheb laatst nog een reportage gezien over bommen, hiroshima en nagasaki kan je bij elkaar optellen, en dan heb je nog niet het aantal slachtoffers dat zal vallen met de "nieuwe" bommen.
Ik dacht dat (ben de namen kwijt) een soort bom 3900x krachtiger was dan een A-bomb, en de volgende die ze hebben uitgevonden nog eens 2000 keer krachtiger, er zijn genoeg van die bommen op de wereld voor hem tich aantal keer om zeep te helpen:(

ik denk alleen niet dat 1 land de ballen heeft om een raket af te vuren. als ze btje verstand hebben begrijpen ze wel dat ze dan gelijk het haasje zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, we hebben dus Noord-Korea, Iran, en Isreal-Libanon (die het staakt het vuren nooit gaat volhouden) om ons zorgen over te maken...
leuke vooruitzichten voor de volgende paar jaar;)...

Kheb laatst nog een reportage gezien over bommen, hiroshima en nagasaki kan je bij elkaar optellen, en dan heb je nog niet het aantal slachtoffers dat zal vallen met de "nieuwe" bommen.
Ik dacht dat (ben de namen kwijt) een soort bom 3900x krachtiger was dan een A-bomb, en de volgende die ze hebben uitgevonden nog eens 2000 keer krachtiger, er zijn genoeg van die bommen op de wereld voor hem tich aantal keer om zeep te helpen:(
In theorie ja, is ook veel stoere praat van Amerika bij.

Terug
Naar boven