houston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 28%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok het probleem is nu toch dat we niet weten of amerika die aanslagen bewust heeft laten gebeuren
omtrent Iran heb je gelijk.
maar ik bedoel wanneer er echt bewijs zal zijn dat ze zoiets bewust hebben laten voorvallen wat gebeurt er dan?
Oorlogverklaring van Europa naar Amerika toe?
Als dat zo zou zijn dan zou Europa helemaal niets doen. Toch zeker geen oorlog verklaren hehe.
Ik zie eerder die hersenloze fatso's allemaal achter Bush staan nadat ie 20 uur achter elkaar gepreekt heeft hoe de wereld amerika wel niet nodig heeft om opschudding te zorgen en "war against terrorism" in gang te houden.Als dat zo zou zijn dan zou Europa helemaal niets doen. Toch zeker geen oorlog verklaren hehe.
Ja een westerse regering die even 3000 van hun eigen mensen opblaast. Hoe haal je in je hoofd om zo te denken?
Het anti-amerikanisme komt me echt de strot uit.
Ik denk helemaal niet zo.
Ik zeg alleen dat we het niet weten wat er precies gebeurt is.
Je zoekt constant naar aanknopingspunten waarom 9-11 een complot was, dit topic valt daar ook onder.Ik denk helemaal niet zo.
Ik zeg alleen dat we het niet weten wat er precies gebeurt is.
Ja een westerse regering die even 3000 van hun eigen mensen opblaast. Hoe haal je in je hoofd om zo te denken?
Het anti-amerikanisme komt me echt de strot uit.