AndroidHealthClinic

Iran says U.S., Israel ordered September 11 attacks

hm bush kennende interesseert het hem geen klap, en is ie ondertussen een plannetje aan het bedenken om iran van de kaart te vegen.

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Het ergste geval zou zijn dat de inlichtingendienst van Bush gefaald heeft en dat is al opgelost want het hoofd ervan is reeds ontslagen. Dus je kan Bush en de regering toch amper wat verwijten, bewust laten ze zoiets nooit gebeuren omdat ze zichzelf altijd indekken, ze zouden een manier zoeken om de inlichtingendiensten verantwoordelijk te stellen voor hun fouten. En trouwens alles wat Iran zegt kan je natuurlijk nooit serieus nemen.

ll

Laatst bewerkt:
Dat bewijs komt er nooit, dus hoeft er ook niet gespeculeerd te worden over de gevolgtrekkingen. Volgens Iran is er ook geen Holocaust geweest, dus hoe ze daar denken moge bekend zijn.

ll

Laatst bewerkt:
ll

Laatst bewerkt:
ll

Laatst bewerkt:

Haha burgeroorlog :D Ik zie eerder die hersenloze fatso's allemaal achter Bush staan nadat ie 20 uur achter elkaar gepreekt heeft hoe de wereld amerika wel niet nodig heeft om opschudding te zorgen en "war against terrorism" in gang te houden.

ll

Laatst bewerkt:
Als dat zo zou zijn dan zou Europa helemaal niets doen. Toch zeker geen oorlog verklaren hehe.

Europa is veels te verdeeld om echt een vuist te kunnen maken zoals china,usa en rusland dat kunnen. Dit is jammer uiteraard, maar niet vreemd omdat er zoveel verschillende landen met verschillende regeringen en daarmee met verschillende politieke stromen aanwezig zijn.

Ja een westerse regering die even 3000 van hun eigen mensen opblaast. Hoe haal je in je hoofd om zo te denken?
Het anti-amerikanisme komt me echt de strot uit.

ja hoor, amerika zo'n braaf landje die niets mis doet :rolleyes:

Het pro-amerikanisme komt me echt de strot uit.

ll

Laatst bewerkt:
Ja een westerse regering die even 3000 van hun eigen mensen opblaast. Hoe haal je in je hoofd om zo te denken?
Het anti-amerikanisme komt me echt de strot uit.

Dat is wel een heel oud liedje hoor. Als men Amerika's handelen in vraag stelt, dan is men een anti -amerikaan? Kom nou, wees eens eerlijk en kijk eens naar hun geschiedenis; In de afgelopen 100 jaar zaten ze iedere keer met hun neus in elke oorlog waar iets te verdienen viel. Alle andere conflicten, daar helpen ze geen reet!

Terug
Naar boven