Fitness Seller

iriver: geen uploads mogelijk wtf!

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Ik heb dus mijn hele mp3 collectie op de player gezet (dacht het als HD te gebruiken) , dus vandaag wilde ik een audio cd maken voor in de auto, ontdek ik net dat die %$*!µ iriver software geen mp3 uploads naar je pc toelaat!

De enige mogelijkheid is dus geen Iriver MM meer te gebruiken en de player om te zetten naar UMS, maar dan komt er naar het schijnt geen info over de muziek meer op je player!

Een andere mogelijkheid zei iemand, is de files renamen naar .rec files, maar dat weigerd de software ook te doen. Dus vrij waardeloos, kan geen muziek uploaden :mad:

ik kan dat met mijn philips dingetje helaas ook niet. Komt vanwege de muziekt beveiliging. Misschien dat er iemand een crack voor je heeft waarmee het wel kan.

Wat ik dus gelezen heb zojuist is dat je toch echt het via UMS moet doen.

Heb je het al anders al gewoon even geprobeerd? Voor hetzelfde geld komt de info keurig mee. :)

Heb je de laatste firmware erop staan T ?

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Wat ik dus gelezen heb zojuist is dat je toch echt het via UMS moet doen.

Heb je het al anders al gewoon even geprobeerd? Voor hetzelfde geld komt de info keurig mee. :)
Het probleem is dus dat ik het ding wel kan omzetten naar UMS, maar dan ben ik 1GB aan nummers kwijt (die veegt ie er eerst af om te formatteren) die ik na maanden zoeken heb gedownd en van mijn eigen cd collectie heb geplukt....

Er zal wel niets anders opzitten, snap niet dat die S/W developers dit erop hebben gezet, wat hebben hun met de muziekindustrie en copyright te maken...

• Topic Starter Topic Starter
Big_T zei:
Er zal wel niets anders opzitten, snap niet dat die S/W developers dit erop hebben gezet, wat hebben hun met de muziekindustrie en copyright te maken...

Snap ik ook niet, lijkt me toch dat hun profiteren van het hele muziek rippen gebeuren...?

Maarja, ****ed up bro, hoop dat je het nog op een andere manier kan fixen, 1 gig aan zuur gezochte muziek kwijt raken is niet flex.

Dan kom ik er nog goed af met mijn playertje van €124 en 512MB die alles toelaat :)

Big_T zei:
Die van de cd die erbij zat, nieuwe versies zullen wel niet veel uitmaken wat de copyright bescherming aangaat..

Ik zou toch even de nieuwste firmware van hun site afhalen. Een vriend van me had een soortgelijk probleem met z'n iRiver en heeft met de nieuwste software geen problemen meer. Is het proberen waard...

Dat was zo'n beetje het enigste waar ik op lette toen ik destijds mijn MP3-speler kocht... gewoon te gebruiken als opslagruimte zonder benodigde software (is nu niet meer zo'n probleem dacht ik, maar nu dit gelezen te hebben ...)

Voortaan niet meer vertrouwen hebben in technologie... alles eerst uitproberen (en ALTIJD een kopie maken) (gewoon een dvd-tje met mp3's branden)

ppff..dat is echt gefokt..

ik heb nog ene leuke:S

probeerde ik vorgie week mijn MP3 player aan te zetten( zo'n creative Muvo TX huppeldepup blabla, 512 MB, 204 EURO :eek:, voige jaar net voro de zomervakans gekocht ) zegt dat ding, FILE ERROR, en schakeld hem weer uit.
toen ik dfat ding in de comuter deed, herkende hij dat ding wel, maar hij opent niks van dat ding en kan hem ook niet formatte, dus ik moet ff dit weekend ermee terug.
graf ding:)

en je toetsenbord heeft ook al kuren (sorry, kon het niet laten)

Kheb met m'n ipod eigenlijk nooit problemen :D

Komt wel Mock, die accu die erin zit houdt het niet al te lang uit...:devil:

BBNoel ik heb ongeveer dezelfde, maar dan voor €124 :D

Snap er nix van... gewoon via verkenner openen en files overzetten? Werkt toch gewoon?

benchMarc zei:
Snap er nix van... gewoon via verkenner openen en files overzetten? Werkt toch gewoon?
neen.. bij mij ook niet iig...

ik weet ook niet waarom t bij jou wel werkt marc ???

Ik de nieuwe Ipod shuffle op het oog, ik kan hem krijgen voor 120 Euro, en dat is dan 1 gb

exarchos zei:
Ik de nieuwe Ipod shuffle op het oog, ik kan hem krijgen voor 120 Euro, en dat is dan 1 gb

en waar kan je die halen:)?

want meer dan 1 GB heb je dnek tog niet nodig, ik heb 512 en dat is al veel...

Terug
Naar boven