XXL Nutrition

irri van clen

dream warrior zei:
topic titel zegt genoeg wie heeft er last van en hoe zou het komen?ik merk dat er niet veel mag fout gaan bij mij :D

Ikzelf heb er geen last van ondervonden, ik heb wel s gelezen dat het een afgeleide is van amfetamine. Onder invloed daarvan irriteerde ik me aan de kleinste dingen. Mss dat dat n verklaring is.

pff... clenbuterrol...
makes me shaking.... en krijg er de eerste paar dagen goed koppijn van...

clenbuterol

Hey Guys....
Ik heb van een normale dosering clenbuterol totaal geen last.
Ik bedoel hiermee..koppijn etc. etc. Maar bij een te hoge doses..ja!
Dan vraag je om iritante bijverschijnselen.. toch?

Ik heb ook eens die zogenaamde Super Clen.. gehad.
Maar dat is bij 1 enkele tablet .. al veel te veel van het goede.
Ik raakte er een goede week van uit mijn biologische balance.
En had op die bewustte warme dag, gewoon uitdrogings verschijnselen van.

Mijn mening over Super Clen.... rotzooi.

Greetz

Ja! Ja! Ja! Ja! Ja! Ja! Ja! Ja! Ja! Ja! :D:D:D

Ik krijg er naast bevende handjes, een gebronste stem, kramp in de kuiten ook een kort lontje van hehehe

DBC01 zei:

Ik krijg er naast bevende handjes, een gebronste stem, kramp in de kuiten ook een kort lontje van hehehe

Geen last van, jullie hebben gewoon amfetamine pilletjes aangesmeerd gekregen :D

DBC01 zei:

Heb gelezen dat je er taurine bij moet nemen om die krampen tegen te gaan :D

Greetz....

dream warrior hoeveel neem je per dag? en welk merk?

Maatje van me zit aan de clen (GS) en is ook ERG hyper en kort van lontje

ik werd altijd agressief van clen ( GS ) als ik de eerste al in de morgen nam na wat minder nachtrust. Door clen voel je je fit en lijkt het niet nodig om naar bed te gaan. Toen heb ik eens wat meer nachtrust genomen en had er totaal geen last van. Ik werd er zelfs vrolijk/druk door!
Als ik dus minder lang heb geslapen dan normaal neem ik mijn eerste 2 tabletten rond 1 uur smiddags. Dan houd ik het nog wel kalm tot een uur of 8 s'avonds.
Ik kwam er ook achter dat ik agressief werd als ik te lang (2-3 uur) niks had gegeten.

Terug
Naar boven