AndroidHealthClinic

irritante spyware/mallware melding

flexx123

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
5.132
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
kent iemand deze melden en hoe kom ik er vanaf?

your system is infected and your computer performance is not at the highest level.full system optimization will greatly increase your computer's performance and prevent data loss. download antispyware to clean your computer and to increase the safety of your computer! (recommended)

heb al paar keer gescand met spydocter al spyware verwijderd maar nog blijft die melding telkens komen als ik een internetadres open, ook al gegoogled maar kon niks vinden.

ik heb een zo iets in de aard gehad , het zei altijd dat ik een zeker anti spyware moest kopen enzo... is gewoon dikke crap natuurlijk heb toen via google iets gevonden om dat te verwijderen , smitfraud X ofzoiets , mja is wss niet hetzelfde , heb je het echt niet via google gevonden ? mss eens op een pc forum vragen ?

ik heb een zo iets in de aard gehad , het zei altijd dat ik een zeker anti spyware moest kopen enzo... is gewoon dikke crap natuurlijk heb toen via google iets gevonden om dat te verwijderen , smitfraud X ofzoiets , mja is wss niet hetzelfde , heb je het echt niet via google gevonden ? mss eens op een pc forum vragen ?

wie heeft dat gefixed? :p

flexx123

Hoe noemt het programma dat ze je willen verlappen?
Of kan je een screenshot van de melding plaatsen?

• Topic Starter Topic Starter
ie defender moet ik downloaden zegt ie,nou keer gedaan, scant ie,maar als je wil laten repairen moet je licintie kopen.

• Topic Starter Topic Starter
bump

Terug
Naar boven