XXL Nutrition

irritatie na hghinjectie

boes83

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m76
Massa
110kg
Vetpercentage
11%
Ben sinds donderdag begonnen met mijn nieuwe kuur waarin ik oa hgh laat meelopen. Donderdag de eerste 4ui gezet, de kit was toen nieuw dus nog niet in de koelkast geweest. Daarna vrijdag weer gezet (gelijk vanuit de koelkast opgezogen) en had toen erg veel last van die plek waar ik gezet had. Vandaag dus weer hetzelfde verhaal, injectieplek is erg gevoelig en doet pijn. Ik mix de hgh met b12. Iemand enig idee hoe dit kan?

Ben sinds donderdag begonnen met mijn nieuwe kuur waarin ik oa hgh laat meelopen. Donderdag de eerste 4ui gezet, de kit was toen nieuw dus nog niet in de koelkast geweest. Daarna vrijdag weer gezet (gelijk vanuit de koelkast opgezogen) en had toen erg veel last van die plek waar ik gezet had. Vandaag dus weer hetzelfde verhaal, injectieplek is erg gevoelig en doet pijn. Ik mix de hgh met b12. Iemand enig idee hoe dit kan?

Heb het zelfde gehad, is dus 192 ipv 191.

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb de eerste keer helemaal geen last gehad, maar toen was het nog niet gekoeld omdat ik het toen pas gemixt had. Heb het toen ook langzamer ingespoten.

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 17:52 ----------

Heb het zelfde gehad, is dus 192 ipv 191.

Heb het even nagekeken en het is 191aa

Ja heb de eerste keer helemaal geen last gehad, maar toen was het nog niet gekoeld omdat ik het toen pas gemixt had. Heb het toen ook langzamer ingespoten.

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 17:52 ----------

Heb het even nagekeken en het is 191aa

goede hgh doet geen pijn

• Topic Starter Topic Starter
goede hgh meng je niet met b12

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 14:01 ----------

jij trekt wel heel snel een conclusie
heb je een glazen bol ofzo?

Ja inderdaad, denk dat ik het te snel heb gezet en er daarom een beetje irritatie is ontstaan. En ja had even geen bac water ;). Is er dan verschil of je het mixt met b12 of bac water?

ik zou zeggen zet 1 shot bac water en zet 1 shot b12
ik weet welke pijn kan gaan doen,jij ook?
beetje ongeduldig boes?geen bac water dan maar wat anders pakken
hmmm niet verstandig maar daar ben je nu ook achter.

Volgens mij is het niet de bedoeling dat je het met vit b12 gaat mixen en ik b12 opzich irriteert al dus zal dat het wel zijn.

Volgens mij is het niet de bedoeling dat je het met vit b12 gaat mixen en ik b12 opzich irriteert al dus zal dat het wel zijn.

idd, maxi-b5000 (inj. B12) is gekend als een pijnlijke shot.
Ik snap niet met welk doel je beide mixed overigens....

Terug
Naar boven