XXL Nutrition

is AAS op lange termijn schadelijk?

Ronnie8mac

Cool Novice
Waardering
0
Hallo

Ik train al een tijdje
Ik wil nog niet aan AAS beginnen
maar ik zoek nog eerst beetje informatie tot dat ik echt 100% er alles van af weet

ik zie allemaal dat jullie kuurtjes nemen van dinabol etc. weet allemaal waar je die stuff kan halen etc.

maar als ik het later wil nemen wil ik geen schadelijke effecten op lange termijn bijv niet dat ik op me 50- 60ste de pijp eruit leg doordat ik in me vroege jeugd in de 20 ofso zo stom was om dat in me te spuiten.
ik weet wel dat het schadelijke is maar is het zo schadelijk dat ik er later gewoon eerder aan dood ga?

en wat als ik ga beginnen later wat kan ik het beste pakken en zo min mogelijk schade oplopen????

hopelijk geeft iemand een serieus antwoord ben nog een beetje n00b in deze stuff:p

greets ronnie:D

lol is dit weer je broertje van 15 die op jouw account aan het posten is :roflol:

faker

Tegenwoordig ga je overal dood aan, dus een beetje AS zal niks uitmaken.

Ten eerste moet je niet naar bronnen vragen.
Ten tweede indien je nieuw bent op de forum, verdiep je eens goed in de materie. Weet zeker dat jij dan al je vragen zelf kunt beantwoorden.
Kom je er dan nog niet uit, dan weet je ons wel te vinden

lol 'ronnie8mac' staat in het rood tegenwoordig.

Nee kan geen kwaad Ronnie! Als je er maar veel bier bij drinkt en minstens een pakje sigaretten per dag bij oprookt.

Hallo

Ik train al een tijdje
Ik wil nog niet aan AAS beginnen
maar ik zoek nog eerst beetje informatie tot dat ik echt 100% er alles van af weet

ik zie allemaal dat jullie kuurtjes nemen van dinabol etc. weet allemaal waar je die stuff kan halen etc.
maar als ik het later wil nemen wil ik geen schadelijke effecten op lange termijn bijv niet dat ik op me 50- 60ste de pijp eruit leg doordat ik in me vroege jeugd in de 20 ofso zo stom was om dat in me te spuiten.
ik weet wel dat het schadelijke is maar is het zo schadelijk dat ik er later gewoon eerder aan dood ga?

en wat als ik ga beginnen later wat kan ik het beste pakken en zo min mogelijk schade oplopen????

hopelijk geeft iemand een serieus antwoord ben nog een beetje n00b in deze stuff:p

greets ronnie:D

verkapt '' als iemand wat nodig heeft pm me maar ''

:o

Dinabol :D

Terug
Naar boven