MuscleMeat

Is de combinatie van proviron, boldenone en een herbal pilletje gevaarlijk?

Rasta Boy

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
Beste Bodybuilders,

Ik zit momenteel in mijn 8ste week van mijn eerste kuur waarbij ik al acht weken een strik dieet en trainingsschema volg met al hele goede resultaten.

Nu zit het zo dat er over 8 dagen een groot feest met een vriendengroep plaatst vind en ik dit echt niet wil missen, het probleem is alleen dat iedereen lekker alcohol drinkt en uit hen plaat gaat, en is het natuurlijk niet zo gezellig om daar de hele nacht nuchter tussen te zitten.

Aangezien alcohol geen optie is vroeg ik me af of een natuurlijk herbal kruiden pilletje van de smartshop kwaad kan?

Beste Bodybuilders,

Ik zit momenteel in mijn 8ste week van mijn eerste kuur waarbij ik al acht weken een strik dieet en trainingsschema volg met al hele goede resultaten.

Nu zit het zo dat er over 8 dagen een groot feest met een vriendengroep plaatst vind en ik dit echt niet wil missen, het probleem is alleen dat iedereen lekker alcohol drinkt en uit hen plaat gaat, en is het natuurlijk niet zo gezellig om daar de hele nacht nuchter tussen te zitten.

Aangezien alcohol geen optie is vroeg ik me af of een natuurlijk herbal kruiden pilletje van de smartshop kwaad kan?

Gewoon een drankje doen als je het niet te bont maakt alla coma zuipen zal het allemaal wel meevallen;)

• Topic Starter Topic Starter
Oke dus een klein glaasje zou dus geen kwaad kunnen dan, ik denk dat een klein beetje vodka dan de beste keuzen zou zijn :rolleyes:

ja man waar stress jij over...als je 10 jaar aan de anabole zit en wekelijks 2-3 keer zuipt en er nog wat bij snuift zal het zeker je ondergang wel is kunne worden, maar 1 stevig nachtje doet echt niks, heb jaren geleden tijdens men eerste kuur ook nog stevig doorgezakt is natuurlijk dom en zeker voor je gains niet goed maar bloedtest gedaan en had amper verhoogde leverwaarde

• Topic Starter Topic Starter
Okey bedankt ik maak me alweer wat minder zorgen : D, sjah ik drink bijna nooit meestal eens in de drie maanden een keertje op grote feesten x.D

Okey bedankt ik maak me alweer wat minder zorgen : D, sjah ik drink bijna nooit meestal eens in de drie maanden een keertje op grote feesten x.D

dat is natuurlijk het beste :) van zelf sprekend ik spijtig genoeg wel meer dan alleen op grote feesten, werken in het nachtleven doet er natuurlijk niet veel goed aan :p

Ja vooral dat herbal pilletje gaat je de nek om doen.

wie was ook weer die langeman dat zijn anabole poeder met bacardi op dronk haha

xtazion... <3

Mensen maken zich echt te druk om een keer wat te doen.
Zolang het niet elke week is kan je echt wel lol blijven houden.
En je gains in de weg staan zal ook wel mee vallen. Net of je ineens veel verliest door 1 avond.

dat zal oplossing in everclear bacardi zijn vermoedelijk, wordt veel gedaan in homebrew. Gaat over paar ml per dag, dat is te vergelijken met het totale alcoholgehalte van 1/25ste van een gewoon biertje.

Ja die gast is echt helemaal gek jongen!

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 16:40 ----------

dat zal oplossing in everclear bacardi zijn vermoedelijk, wordt veel gedaan in homebrew. Gaat over paar ml per dag, dat is te vergelijken met het totale alcoholgehalte van 1/25ste van een gewoon biertje.

Was normale bacardi en idd maar 1ml per dag met 5mg aromasin erin.

Ja die gast is echt helemaal gek jongen!

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 16:40 ----------

Was normale bacardi en idd maar 1ml per dag met 5mg aromasin erin.

ja voor zo'n lage dosering heb je geen hogere graad alcoholconentratie nodig.

Is ook geen "anabolenpoeder"

Terug
Naar boven