XXL Nutrition

Is de XXL Nutrition Mega Grow wel geschikt voor mij ?

MaiSTRo

Novice
Waardering
0
Ik ben ongeveer een maand geleden begonnen trainen en heb veel positieve verhalen gelezen over deze product.

Mijn vraag is kan ik deze product gebruiken of is het eerst zo dat ik nog moet afwachten en een paar maanden later aan beginnen ?
En is het verstandig om deze product met Whey shake samen te gebruiken ?

Info over mezelf :

- Train 5 keer per week
- 180 cm
- 80 kg
- 25 jaar

why not try it...

Ik zou nog even een maand of 4 wachten, je gained nog meer dan genoeg vanaf het begin.. zeker als je nog geen maand bezig bent. Het eerste half jaar maakt je lichaam zo een grote verandering mee dat versnel je echt niet met zo´n potje.

Geef je geld dan uit aan wat whey en knap voedsel.

Zeker wel, doet er niet toe hoe lang je traint.
MG zal de nodige nutritions je spieren in pompen!

Ik zal niet ontkennen dat de stoffen niets doen, maar als je nog geen maand trained en dus net om de hoek komt kijken is het dan wel verstandig om zulke dingen te gaan nemen? Ik snap jou punt wel hoor daar niet van.

Maar prioriteit ligt meer in voeding, aangezien hij nog kort in deze sport zit lijkt het mij om je eerst maar is daarin te gaan verdiepen.

• Topic Starter Topic Starter
Zeker wel, doet er niet toe hoe lang je traint.
MG zal de nodige nutritions je spieren in pompen!

Ik wil iedereen bedanken voor de tips , maar deze bericht van BigMaus geeft me echt een goede motivatie :)

Ik zal de product nu meteen bestellen ...

Thanx

Dat verbaasd me niets, het was het antwoord waar je op zat te hopen ;)

suc6 ermee :)

Graag gedaan :)

Op de basis van de informatie over de aminozuren die Mega Grow bevatten en de post die 3XL hier heeft gemaakt (link) zien ik geen stoffen die elkaar zouden tegenwerken. Echter zou ik de whey dan voor de training nemen als pre-workout shake, en na de training Mega Grow gebruiken zoals XXL dat aanbeveelt (na het trainen dus). Zo zit er genoeg tijd tussen zodat ze niet bij elkaar komen.. meer kan ik je er niet over vertellen.

Een ander punt blijft bij het opstaan s'ochtends, beide producten worden aangeraden om die te nemen. Misschien dat iemand anders daar een antwoord op heeft. Als dit te lang duurt vraag het dan even in de XXL-Nutrition topic. Daar kan de verkoper je antwoord geven.

• Topic Starter Topic Starter
Op de basis van de informatie over de aminozuren die Mega Grow bevatten en de post die 3XL hier heeft gemaakt (link) zien ik geen stoffen die elkaar zouden tegenwerken. Echter zou ik de whey dan voor de training nemen als pre-workout shake, en na de training Mega Grow gebruiken zoals XXL dat aanbeveelt (na het trainen dus). Zo zit er genoeg tijd tussen zodat ze niet bij elkaar komen.. meer kan ik je er niet over vertellen.

Een ander punt blijft bij het opstaan s'ochtends, beide producten worden aangeraden om die te nemen. Misschien dat iemand anders daar een antwoord op heeft. Als dit te lang duurt vraag het dan even in de XXL-Nutrition topic. Daar kan de verkoper je antwoord geven.

Ik wil je nogmaals bedanken voor deze mooie uitleg ..

Terug
Naar boven