AndroidHealthClinic

Is dit echt of nep ?

John Carter

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
100kg
Ik heb dit 2 weken geleden gehaald en weet niet zeker of het echt is.
Ik zit nu in me 2 de week, het enige wat ik echt merk is dat ik veel zweet en dat ik 1 keer bijna out ging na een injectie
Kan dan ook wel wat tips gebruiken en helemaal of dit echt is niet dat ik 1 of andere rommel in me lichaam stopt
Hieronder de foto van mijn AAS de eerst keer waren de Foto,s niet goed hoop dat deze het hem wel doen beter krijg ik ze niet als 1 van de producten echt is kan ik er wel van uit gaan dat het ok is

BVD John

SAM_0796.jpg

SAM_0800.jpg

SAM_0842.jpg

is er uberhaupt wel eens een counterfeit ug lab langs gekomen, zie de laatste tijd alleen maar vragen over ug labs en dan ook nog de meest verkochte in nederland.
na mijn mening nog nooit een fake daarvan gezien.
maar misschien zit ik er wel naast, en dan nog, je haalt een ug lab, bekend of onbekend dus je weet dat kwaliteit kan varieeren, en dan zijn mensen nog bang dat het fake is?

is er uberhaupt wel eens een counterfeit ug lab langs gekomen, zie de laatste tijd alleen maar vragen over ug labs en dan ook nog de meest verkochte in nederland.
na mijn mening nog nooit een fake daarvan gezien.
maar misschien zit ik er wel naast, en dan nog, je haalt een ug lab, bekend of onbekend dus je weet dat kwaliteit kan varieeren, en dan zijn mensen nog bang dat het fake is?

Lees anders de regels even over deze sectie op het board ;)

• Topic Starter Topic Starter
hier even de datums omdat het niet goed leesbaar is

Maar als ik dit zo lees heb ik geen rommel maar wel het echte spul gelukkig:)

Test 09-2015 lot 53028
Deca 12-2015
Dianabol 03-2016
novalex 12-2014

Nogmaals bedankt voor de nuttige info

Grt John

Precies, anders plaats je niet van die opmerkingen waar TS niets aan heeft ;)

nee steeds vragen naar de bekende weg qua uglabs daar heb je een hol aan, maar goed geen behoefte om een thread te bevuilen en dan nog te discusseren met jou

Zijn gewoon goed. Case closed

Terug
Naar boven