AndroidHealthClinic

Is dit nog steeds gyno?

kidmonster

Ripped Bodybuilder
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hey, sorry dat ik deze vraag moet stellen maar ik weet nu niet of het wel of geen gyno meer is. Ben onderhand 5 weken nolva aan het slikken, 3 weken op 10mg en nu 2 weken op 20mg, dit word bijna de 6e week.

Symptonen: begin nolva
-Duidelijk bolletje achter tepel
-Gehele dag stijve tepels

Ondertussen:
-Bolletje achter tepel is alleen te voelen als ik borst aanspan en dan voel, is nog een heel kleine verdikking over. Twijfel of dit nog de gyno is of evt opgezette klier
-Stijve tepels, is iets minder maar nog steeds 50% van de dag aanwezig.

Kan ik nu concluderen dat de gyno nog niet 100% weg is en ik dus nog even nolva door zou moeten gebruiken of is dit gewoon een opgezette klier en kan ik stoppen met de nolva.

Verder weet ik het antwoord niet te vinden, waarom heb ik de hele dag harde tepels? Is dit door de test of komt dit door gyno.

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

vergeten erbij te zetten, heb aromasin liggen. word echt ongelofelijk chagrijnig van nolva ik kan dat gewoon niet goed hebben srs. Zou aromasin verandering hierin brengen op 10mg per dag ipv nolva mocht ik door moeten nemen hiervan?

Nolva blokkeert al je receptoren, vandaar de side's die je evaart, werd zelf ook chagrijnig tijdens het gebruik ervan. Hoe ziet je huidige kuur eruit? Ik geloof test met mast toch? Als ik jou was zou ik kappen met de nolvadex en aromasin eens proberen. Een stuk minder erg voor je dan nolvadex IMO.

Diagnosis

Here is where I repeat the take-home lesson from this thread: without glandular proliferation (i.e., enlargement of the mammary gland) it is not Gynecomastia.

In order to ascertain whether or not you have Gynecomastia, there are three major procedures to conduct:

1) Conduct a self-breast examination - note their overall consistency and shape. Conduct the examination in front of a mirror in order to gain a perspective of the chest as a whole. True Gynecomastia will be characterized by an altered morphology of the chest; such a condition is not an "I wonder" condition. If you have it, you will notice. If your breast size is greater than 5cm (macromastia, or 'large breast) you most likely have physiologic, or pathologic Gynecomastia.

2) Lie flat on your back, and place one thumb on either side of the nipple. Slowly bring your thumbs together, applying pressure inwards to the chest. If you have Gynecomastia, your thumbs will press against hard, fibrous, and rubbery glandular tissue; if you do not, your thumbs will meet at the nipple. If fibrous tissue is noted, it should be very tender, and painful to the touch.

3) While this can be conducted with number one, a separate test should be conducted to note for oily discharge from the nipple. If Gynecomastia is present, the discharge should be easily excreted; the constant aggravation of breast tissue may produce discharge even in pseudogynocomastia (if it does not come on first squeeze, stop touching it).

If you not either of these indicative symptoms, you may have Gynecomastia, and at which point you should contact a physician for referral; if you did not note either of these symptoms, continue onto the next section.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/gyno-312370/

• Topic Starter Topic Starter
Nolva blokkeert al je receptoren, vandaar de side's die je evaart, werd zelf ook chagrijnig tijdens het gebruik ervan. Hoe ziet je huidige kuur eruit? Ik geloof test met mast toch? Als ik jou was zou ik kappen met de nolvadex en aromasin eens proberen. Een stuk minder erg voor je dan nolvadex IMO.

ja 500 test, 400 mast en 900 bold. tnx fl**ker de nolva er uit word er helemaal depri van

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

tnx, als ik het goed begrijp heb ik het dus wel. iig wel bijna weg want merk het amper.

dus als je een paar dagen nolva gebruikt tijdens je kuur om beginnende gyno weg te werken, wat betekend dit dan voor je gains? stoppen die tijdelijk zodra je nolva neemt?

eventueel aromasin 10mg elke dag, daar lees ik ook veel goede dingen over?

dus als je een paar dagen nolva gebruikt tijdens je kuur om beginnende gyno weg te werken, wat betekend dit dan voor je gains? stoppen die tijdelijk zodra je nolva neemt?
Nee maar ze worden wel verminderd daarom liefst geen nolva tijdens kuur

Dit is niet zo.
Je gains zijn niet minder door tamofixen gebruik tijdens de kuur.

citaat van big cat

Het is niet IN om nolvadex te gebruiken, en nolva, net zoals elk ander anti-e, dus ook aromatase blokkers hebben wel degelijk een negatieve invloed op spiergroei. Estrogeen is nu eenmaal heel anabool, weliswaar in combinatie met een androgeen.

Estrogeen bepaalt systemisch IGF-1, dus een anti-estrogeen of estrogeen modulator doet systemisch IGF dalen ten opzichte van wat de situatie was voorheen het gebruik ervan. Systemisch IGF draagt echter geen reet bij aan spiergroei, dus dit heeft geen enkele impact op spierwinst tijdens een kuur.

Nee dat lijkt me niet, het spul zal wel een cumulatief effect hebben, maar nolva gedurende een lange tijd gebruiken is wel een stuk ongezonder gezien de functies van oestrogeen in het lichaam, dan een AI zoals aromasin.

tnx iedereen, ga nog even tijdje door op aromasin. en zie of het dan minder word.

weet iemand zo direct antwoord op de vraag, stijve tepels = gyno of iets wat er mee te maken heeft?

tnx iedereen, ga nog even tijdje door op aromasin. en zie of het dan minder word.

weet iemand zo direct antwoord op de vraag, stijve tepels = gyno of iets wat er mee te maken heeft?

Ik denk iets in de buurt van stijve tepels = stijve tepels :p Je bent gewoon ontzettend blij om hier te zijn denk ik :D

Ik denk iets in de buurt van stijve tepels = stijve tepels :p Je bent gewoon ontzettend blij om hier te zijn denk ik :D

ja mijn dag kan niet meer stuk :o

naja komt gedeeltelijk ook dat borst uitsteekt maar toch vind ik het raar :P nooit eerder gehad iig

Terug
Naar boven