MuscleMeat

is dit verstandig?

Bartvdijk

Novice
Waardering
1
Lengte
1m71
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
hallo,

ik wil me 2e kuur gaan doen:

1-2 1000mg bold, 500 sust.
3 800mg bold, 500 sust.
4-15 600 bold, 500 sust.
1-6 winstrol 50mg perdag.

is deze frontload goed zo of is het teveel?

kuurverleden test only 500mg.

kcal 3882

graag jullie mening!

groetjes bart,

Na een test only kun je best een nieuwe compound toevoegen idd. Maar je doet wat moeilijk imo.

Ga gewoon voor test-e + bold.

1-05 winny 50
1-15 500 test-e + 600/800 bold.

• Topic Starter Topic Starter
okee bedankt voor de snelle reactie!

zit nu te twijfelen tussen:
1-05 winny
1-15 500 test + 600 bold

of

1-15 500 test en 800 bold.

wat is verstandiger ?

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

ik kan nog niet prive bericht reageren...

Verstandiger is om de orals links te laten liggen. En dan zou ik voor optie 2 gaan. Ben sowieso geen fan van Winny :)

okee bedankt voor de info.

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

binnekort maar is beginnen :D

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

punjab,

waarom test en geen sust ?

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik zie de meerwaarde van Sust eigenlijk niet in aangezien je dat wel vaker moet zetten dan elke 7 dagen. En aangezien je bold wss maar 1x per week gaat zetten, maak je het jezelf alleen maar moeilijk.

ik wil maandag en donderdag gaan zetten.

bedankt trouwens voor je snelle berichten :D

Ach verveel me dood @ work, kleine moeite.

Ja dan zou het prima kunnen natuurlijk!

haha, werk ze nog!

ik ga volgende maand wss beginnen aan de kuur :D

spreek je nog!

groeten

Morgen Flippie22 xD

Zou eerst op meer test verder gaan, dan gelijk al te gaan stacken bij je tweede kuur. Nergens voor nodig. Op 78kg al helemaal niet..

Zou eerst op meer test verder gaan, dan gelijk al te gaan stacken bij je tweede kuur. Nergens voor nodig. Op 78kg al helemaal niet..

hij is 171 he:p

ken een atleet met de zelfde lengte en 78 wedstrijd gewicht en dat is al een flinke jongen!;)

hij is 171 he:p ken een atleet met de zelfde lengte en 78 wedstrijd gewicht en dat is al een flinke jongen!;)

Uitzondering op de regel.

Ik wil alleen maar zeggen dat hier gelijk als tweede kuur al een stack aan wordt geraden, terwijl er genoeg uit te halen is met een hogere test dosering.

Wat ik hier ook vaak zie zijn jongens die stacken als een malle, maar uiteindelijk een marginaal fysiek hebben. ---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd

Was met mijn 1.72 ook wedstrijd droog op 78kg.
Ben nu iets over de 93kg maar zag er groter uit op 78kg.
Nouja groter...heb nu wel wat meer massa dan toen maar alleen blindstaren op gewicht klopt niet.

Ben het wel met lange eens...veel jongens gebruiken veelste veel zonder passende fysiek. Daar ligt het grootste probleem nog steeds bij voeding.

sorry voor me late reactie, maar ik wil liever niet hoger dan 500 test zitten.

Ik zie ook niet in waarom je niet zou stacken.Je weet nu hoe je reageert op test en je zou er nu iets naast kunnen proberen.
Ik zou zelf al gelijk met deca of tren stacken. Zijn toch de 2 lekkerste compounds.

In before geen 19nor als 2e kuur :p

Ik wil geen vochtkop en van tren blijf ik vanaf ;)

Terug
Naar boven