Fitness Seller

Is dit zever of niet?

El Barto No1

Cool Novice
Waardering
0
Velen hoor ik zeggen dat ze een hotmail kunnen kraken van iemand met bepaalde programmas, is dit nu zever of niet?
Hoor verschilende meningen, maar echte bewijzen heb ik nog nooit gevonden???
???

Mja der is ier erges nen topic hieromtrent, en ik weet dat da ging als dat slachtoffer eerst een exe file ontvangt en opent...maar velen zijn zo dom niet meer eh

Mja der is ier erges nen topic hieromtrent, en ik weet dat da ging als dat slachtoffer eerst een exe file ontvangt en opent...maar velen zijn zo dom niet meer eh

Mensen zijn juist steeds dommer want die klikken toch overaal op .....weet je hoeveel je van die FAKE MSN pagina'''s hebt!!!!!om bv hotmail te kunnen kraken dan moet je bij hotmail server zijn maar daar wil je niet komen maar er zijn heel veel manieren om aan een password te komen (even goed nadenken :P)mensen trappen er toch in als je slim aanpaakt

als je de persoon kent kun je kijken of ie niet gewoon zn eigen naam + geboortedatum ofzo als password heeft. :p

toch vind ik het triest als je iemand zn mail wil kraken.

Mail kraken is easy
Maar ik hou me liever met andere dingen bezig

Mail kraken me reet. Men maakt gebruik van de naiviteit van anderen, die zomaar hun wachtwoord opsturen. En dat noemen ze dan hacken.. :roflol:

vroeger deed ik het vaak door gewoon de secret question te beantwoorden. veel mensen hadden daar gewoon een vraag als "meisjesnaam van mn moeder" oid... er bestaan ook wel programma's die 1 voor 1 alle mogelijke passwordcombinaties gaan proberen maar dan blijf je met een supersnelle computer/internetverbinding dagen tot weken bezig (afhankelijk van cijfers/hoofdletters/vreemde tekens)

dat vroeger is trouwens groep 7 toen ik ff wilde kijken hoe de meisjes uit de klas over mij dachten :P tegenwoordig hou ik me er niet meer mee bezig ;)

• Topic Starter Topic Starter
Niet Off Topic! what the **** en btw dit is marginaal :D

Terug
Naar boven