Fitness Seller

Is het hiero veilig te bestellen?

hihuha1000

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m79
Allow allemaal

Ik heb een vraag over een online winkel. Ik heb deze winkel gevonden het ziet er betrouwbaar uit opzich maar heeft iemand er ervaring mee of het ook echt zo is? http://www.bodybuilding.com/store/musclegain.htm dit is de winkel ik vraag me tog echt af of dat is want ik wil heel veel dingen daar van bestellen maar maak me wel een beetje zorgen, omdat mn vriend laatst ook een miskoop had bij een online winkel (niet deze winkel)

hehe dit is betrouwbaar ja, de bekenste supp shop ter wereld denk ik ;)

sniper is back

je bent 14, je hebt geen supps nodig. je hebt goed eten nodig!

Jij hebt toch helemaal geen supps nodig met jouw stats?!

Bij bepaalde dingen ben je veel goedkoper uit via bodybuilding.com :)

ZMA en multivitamine haal ik altijd daar dan ben je inclusief verzendkosten nog stuk goedkoper uit.

• Topic Starter Topic Starter
Bij bepaalde dingen ben je veel goedkoper uit via bodybuilding.com :)

ZMA en multivitamine haal ik altijd daar dan ben je inclusief verzendkosten nog stuk goedkoper uit.
'Thnx man

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Ja thnx voor de tip maar dat had ik al een tijdje geleden al :p maar ik bestel gewoon simpele sups zoals proteine shakes en creatine ik ga er nie te ver in en afentoe waneer ik zit te bulken gebruik ik weight gainers

'Thnx man

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Ja thnx voor de tip maar dat had ik al een tijdje geleden al :p maar ik bestel gewoon simpele sups zoals proteine shakes en creatine ik ga er nie te ver in en afentoe waneer ik zit te bulken gebruik ik weight gainers
Met die zaken ben je waarschijnlijk niet goedkoper uit.

Het kan ook gebeuren dat je spul in beslag wordt genomen bij de douane.

das k*t lijkt me is dat bij jou gebeurt ofzo?

Het hangt van de totale waarde van je bestelling af. Vanaf een bedrag van 22 euro ga je invoerrechten (BTW en wat administratiekosten) betalen over zendingen van buiten de EU. Hou daar dus rekening mee, want het kan een stuk duurder worden dan waar je op gehoopt had.

Ruben.

je bent 14 ik zou nog even w88 met supps en ook met exht zware training is namelijk niet echt bevordelijk voor je groei (heb het persoonlijk ervaren) gwn goed eten en jeugdfitniss maar laat de zware gewichten nog maar liggen puur en alleen voor je eigen lichaam is dat beter ;) w8 tot je 17 bent ofzo als je uitgegroeid bent

• Topic Starter Topic Starter
je bent 14 ik zou nog even w88 met supps en ook met exht zware training is namelijk niet echt bevordelijk voor je groei (heb het persoonlijk ervaren) gwn goed eten en jeugdfitniss maar laat de zware gewichten nog maar liggen puur en alleen voor je eigen lichaam is dat beter ;) w8 tot je 17 bent ofzo als je uitgegroeid bent

Jah kijk dat met groei (met alle respect) vind ik best wel gelul want ik ken zat mensen die zwaar trainen en geen groeiproblemen hebben. Ik heb het zelf ook nooit gehad en kleinste ben ik tog nie ik ben 1.79 m plus ik gebruik supplementen al het gaat er om welke je gebruikt en ik gebruik aleen proteine shakes creatine afentoe en ik gebruik als ik zit te bulken weight gainers oja en ik drink Isotonic energy drink niks slecht op zich hoor kheb ook nooit bijwerkingen gehad.

het is natuurlijk je eigen beslissing maar het is niet voor niets dat gewone fitniss in heleboel sportscholen pas toegestaan word als je 16 bent ;) en zelfs dat is soms te vroeg nu zal je geen problemen ondervinden maar je meot ook naar lange termijn kijken je hebt maar 1 lichaam en die kan je niet vervangen ;) je kan beter voor het zekere gaan als voor het onzekere ;) gewoon een tip geen comentaar maar die suplementen zou ik zoiezo laten staan als je dan tog traint w8 dan tot je 18e ofzo met suplementen punt is gwn je zit nog in je groei dus gezond eten is dan genoeg je ontwikkeld snel genoeg zonder suplementen

Terug
Naar boven