Fitness Seller

is het mogelijk???? O_O

Echo15

Cool Novice
Waardering
0
kan iemand van 64kg @ 175 met ongeveer 3000 calorieen per dag in 1 maand 1kg aankomen? (een 20-50-30 ekv verhouding) consumeer op dit moment denk zo een 2000 calorieen per dag(geen voedingsschema) en dat is toch wel genoeg om op gewicht te blijven

Als je op dit moment op 2000 zit en je gaat naar 3000 zal je aankomen ja.

• Topic Starter Topic Starter
maar kan ik 1kg per maand verwachten of is dat te veel?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb er al een en die bevat o.a melk/brood/kaas/rijst/vlees/brinta etc.:D

Ja, dat kan.

Maar hoeft niet. Heeft met je stofwisseling te maken. Als het niet lukt gewoon meer gaan eten.

Als je snel wil aankomen ga je n uurtje voor je workout langs de mac of i.d. Bv quarter pounder 650 kcal, 35 gr eiwit, shitload koolh. En lekker

Mja haal je wel, zeker in het begin. Uiteraard op een grote voorwaarde die al genoemd is: eten. Veel eten.

Als je snel wil aankomen ga je n uurtje voor je workout langs de mac of i.d. Bv quarter pounder 650 kcal, 35 gr eiwit, shitload koolh. En lekker

fail

zeker kom je er snel van aan..in vet. zit een shitload aan vet, koolhydraten en vast en zeker ook wel wat transvet in.. die 35g eiwitten klinkt leuk, maar dan kan je toch echt beter een kilo kipfilet vreten dan dat:P

geen honger?? doorvreten zul je! :P (alleen gezonde dingen)

Droog wordt je er idd niet van, maar ik kan niet zeggen dat 1-2 x per week voor de training een burger veel kwaad kan. Natuurlijk wel als je serieus je bf omlaag wil brengen.

Terug
Naar boven