MuscleMeat

Is het wat? Mijn eerste kuurtje!

woutje

Novice
Waardering
0
Ben van de week aan mijn eerste kuurtje begonnen. Train al 3 jaar 3 a 4 per week en daarbij ook nog hardlopen 3x in de week een 45 min. Ben nu wat minder gaan lopen, dus wat meer met gewichten aan de gang. Nu is mijn vraag is dit kuurtje voor een beginnen goed?

1 tot 3de week 500mg Cidoteston
4 tot 8de week 750mg Cidoteston
9 tot 10de week 500mg Cidoteston
11 tot 12de week 250mg Cidoteston

En daarbij een goede nakuur met Clomid maar hier zijn tips welkom.

Cidoteston is toch gewoon Test Enanthate ?

Anyway, niet op en afbouwen, gewoon constant vanaf week 1 t/m 12 op 500 Mg zetten.

Meeste mensen hier zijn meer liefhebber van nolva, dit is iets milder qua bijwerkingen.
Nakuur uiteraard 2 weken na de laatste shot beginnen bijv :

15-16 40mg nolva
17-18 20mg Nolva

Edit: ok Cidotestonis dus gewoon egyptische test e.

Sinlath zei:
Cidoteston is toch gewoon Test Enanthate ?

Anyway, niet op en afbouwen, gewoon constant vanaf week 1 t/m 12 op 500 Mg zetten.

Meeste mensen hier zijn meer liefhebber van nolva, dit is iets milder qua bijwerkingen.
Nakuur uiteraard 2 weken na de laatste shot beginnen bijv :

15-16 40mg nolva
17-18 20mg Nolva

Edit: ok Cidotestonis dus gewoon egyptische test e.

Idd :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Enorm bedankt voor jullie snelle reactie en het klopt. Het is het zelfde spul dat je ziet onder de link.

[Link niet meer beschikbaar]

En of Cidoteston en Test Enanthate gewoon het zelfde is?

woutje zei:
Enorm bedankt voor jullie snelle reactie en het klopt. Het is het zelfde spul dat je ziet onder de link.

[Link niet meer beschikbaar]

En of Cidoteston en Test Enanthate gewoon het zelfde is?

JA..:)

Ga eerst maar een paar jaar 'wat meer met gewichten aan de gang' zonder cidoteston.

-Niet op- of afbouwen maar een constante dosis van 500mg.
-Nakuren met Nolvadex, dump de clomid
-Verdiep je meer in de materie!!

Black Knight zei:
Ga eerst maar een paar jaar 'wat meer met gewichten aan de gang' zonder cidoteston.

Wil niet denigrerend doen… Maar ik sport al ruim 30 jaar op wedstrijdniveau en daarbij sinds 3 jaar zeer intersief fitness, minimaal 4 keer in de week. Daarbij loop ik elke week minimaal 35 km. hard! Via mijn huisarts bloed, nieren, lever en prostaat laten contoleren. Wat is er dan mis om op mijn 40ste de natuur een beetje te helpen. Er zijn personen die beginnen rond hun 25ste en rond deze leeftijd heb je nog genoeg van je zelf in huis”daar weet ik alles van”! Maar bedankt voor je wijze woorden. Mijn wijze woorden voor jou; Schrijf niet klakkeloos op wat je denkt, maak mij niet zo er veel uit maar het staat enorm dom!

woutje zei:
Wil niet denigrerend doen… Maar ik sport al ruim 30 jaar op wedstrijdniveau en daarbij sinds 3 jaar zeer intersief fitness, minimaal 4 keer in de week. Daarbij loop ik elke week minimaal 35 km. hard! Via mijn huisarts bloed, nieren, lever en prostaat laten contoleren. Wat is er dan mis om op mijn 40ste de natuur een beetje te helpen. Er zijn personen die beginnen rond hun 25ste en rond deze leeftijd heb je nog genoeg van je zelf in huis”daar weet ik alles van”! Maar bedankt voor je wijze woorden. Mijn wijze woorden voor jou; Schrijf niet klakkeloos op wat je denkt, maak mij niet zo er veel uit maar het staat enorm dom!

Ik denk ook niet dat BN dit persoonlijk naar jou bedoeld! Er komen hier dagelijks vragen van mensen die eigenlijk niet klaar zijn om te kuren en die zouden eerst hun voeding en training op orde moeten hebben..

woutje zei:

Misschien had je al eerder meer stats kunnen geven. Er zijn namelijk al teveel pikkies die ff willen kuren.

Blijkbaar ben jij dat niet, maar dat kan niemand opmaken uit jouw eerste post.

En intensief fitness?? Wat moeten we daar bij voorstellen?

woutje zei:
Sorry kerel je kan best gelijk hebben, maar gebruik hier niet het woord 'fitness' want dat is totaal iets anders dan bodybuilding. Als je 3 jaar fitness hebt gedaan kun je beter overstappen op bodybuilding en naturel nog een aantal jaar zo doortrainen. Dat is wat ik bedoelde met mijn reactie.

Black Knight zei:
Sorry kerel je kan best gelijk hebben, maar gebruik hier niet het woord 'fitness' want dat is totaal iets anders dan bodybuilding. Als je 3 jaar fitness hebt gedaan kun je beter overstappen op bodybuilding en naturel nog een aantal jaar zo doortrainen. Dat is wat ik bedoelde met mijn reactie.

Mijn oprechte excuses… Want ik ben wel een beginner als het gaat om dit soort forums, die misschien iets te kort door de bocht reageerde. En nu begrijp ik jullie reactie ook veel beter. Laten we er dan nu maar vanuit gaan dat het een signaal is voor de pikkies die ff een kuur willen doen. In ieder geval iedereen bedankt voor zijn reacties. En Black Knight nogmaal sorry!

Terug
Naar boven