Fitness Seller

Is het wel genoeg?

Junai

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
65kg
Hallo allemaal,

Ik ben sindskort weer begonnen met fitness, eerst deed ik het voornamelijk om af te vallen. Maar dat duurde me te lang dus toen ben ik puur met weight care afgevallen.
Ik was ook niet tevreden met de sportschool (basic-fit) dus ik heb me nu aangemeld bij een fatsoenlijke sportschool.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen..
Alleen omdat ik nu 10 kg ben afgevallen ben ik wel slank (al zeg ik het zelf) en mijn kont ook.

Ik ga nu 2x in de week naar de sportschool, met het doel mijn kont terug te krijgen, buikspieren te trainen en lovehandles weg te trainen.
Ik train in de sportschool momenteel mijn armen niet omdat ik tussendoor 1x in de week aan paaldansen doe en ik dacht dat wel genoeg was voor mijn schouders/armen is dat zo?

Is 2x in de week voldoende? Of is het beter als ik nog een dagje meepak?
Ik heb nu maandag fitness, woensdag paaldansen en vrijdag fitness. Het liefst zou ik 1 van de fitness dagen vervangen door zumba maar ik ben bang dat ik dan helemaal geen voorruitgang boek. Kan ik zumba op een dag wel combineren met krachttraining?

Ik moet nog steeds een trainingsschema laten maken, maar dat komt er steeds niet van. :o

Graag hoor ik jullie meningen..

Spieropbouwen = kcal overschot
Vet verliezen = kcal tekort

Ik zou voor 1 doel tegelijk gaan. Wil je meer kont? Bouw dan spiermassa op. Wil je je love handles kwijt? Verlies dan vet.

Als beginner kun je een klein beetje vet verliezen en spiermassa opbouwen tegelijkertijd. Dit houdt echter snel genoeg op en zul je de bovenstaande regels moeten volgen om optimale progressie te kunnen boeken.

2x fullbody is al aan de lage kant. Ik zou zeker krachttraining blijven doen en geen zumba. Je zult zwaar moeten trainen om spiermassa te behouden of op te bouwen. Je zult bij voorkeur een gewicht moeten pakken die je niet meer dan 12 keer kunt uitvoeren.

Zorg bij het opstellen van een trainingsschema dat het gebasseerd is op de belangrijkste compound-oefeningen. Denk aan squat, deadlift (of variant), benchpress, etc. Starting Strength van Mark Rippetoe is een voorbeeld van een prima beginners schema.

Verder: lees stickies.

Succes.

Hallo allemaal,

Ik ben sindskort weer begonnen met fitness, eerst deed ik het voornamelijk om af te vallen. Maar dat duurde me te lang dus toen ben ik puur met weight care afgevallen.
Ik was ook niet tevreden met de sportschool (basic-fit) dus ik heb me nu aangemeld bij een fatsoenlijke sportschool.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen..
Alleen omdat ik nu 10 kg ben afgevallen ben ik wel slank (al zeg ik het zelf) en mijn kont ook.

Ik ga nu 2x in de week naar de sportschool, met het doel mijn kont terug te krijgen, buikspieren te trainen en lovehandles weg te trainen.
Ik train in de sportschool momenteel mijn armen niet omdat ik tussendoor 1x in de week aan paaldansen doe en ik dacht dat wel genoeg was voor mijn schouders/armen is dat zo?

Is 2x in de week voldoende? Of is het beter als ik nog een dagje meepak?
Ik heb nu maandag fitness, woensdag paaldansen en vrijdag fitness. Het liefst zou ik 1 van de fitness dagen vervangen door zumba maar ik ben bang dat ik dan helemaal geen voorruitgang boek. Kan ik zumba op een dag wel combineren met krachttraining?

Ik moet nog steeds een trainingsschema laten maken, maar dat komt er steeds niet van. :o

Graag hoor ik jullie meningen..

Ok dan! zo mag ik het horen, jij wilt een lekkere grote gevormde kont, lekker hoor!!
Veel vrouwen zijn al snel bang dat hun kont te groot is en dat is jammer voor ons mannen.

Waar ik train lopen er een paar rond, slanke taille en een flinke kont mooi gespierd met een paar heerlijke benen.

Ze trainen hard en best zwaar voor hun doen op squat, lunges en alle been en bil apparaten, daarnaast ook het hele boven lichaam niet al te zwaar met de toestellen.
En wat cardio zie ik ze ook doen.

Zeker 3 x per week krachttraining en dan ook nog 2 dagen cardio.

paaldansen <3 :) hihi.

Ik vind dat iedereen die een gespierd lijf wil moet gaan paaldansen ;)

Heb trouwens half dezelfde doelen als jij: lovehandles weg, meer buikspieren, maar mn kont is op zich wel prima, evt nog wat vet eraf maar dat heeft geen prioriteit.

Ik trainde zelf trouwens tot vorige week 3/4x polefitness in de week (nu zomerstop :( ), en heb in ongeveer 2 maanden tijd zoveeeeel verschil gemerkt in bovenarmen/schouders.

Jakkes paaldansen

Terug
Naar boven